Christal Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Jeg er småforvirret når det gjelder sløret til kjolen. Tenkte å ha slør og kjøpte meg et hvitt slør med steiner, kjempe flott, men egentlig ble det litt kort, bare litt nedpå ryggen. Så jeg kjøpte ett til som var ivory med steiner og silkebåndkant, helt nydelig og litt lengre, ned til rompa. Begge er to lags. Det som jeg lurer på er fargen på sløret. Det hvite, får det kjolen til å virke skitten i farge? Jeg syns det ivory ser små skittent ut. Noen som har peiling på farger på slør når kjolen er ivory? Fikk tips om at kjole og slør burde ha samme farge, men jeg vet ikke hva jeg syns, når jeg syns ivory slør ser små skittent ut. Noen med meninger?
Kirby Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Vil tro at når sløret ligger så mye oppå kjolen så vil det se verre ut om de ikke er samme farge, og det er jo viktigere at kjolen ser ren ut enn sløret?
LindaM Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Jeg har ivory slør sammen med ivory kjole. Er enig i at sløret i ivory ser litt "skittent" ut alene, men sammen med kjolen er det veldig fint. Hvis sløret er helt hvitt, så vil vel kjolen se litt "gul" ut? Ikke vet jeg.. Skal prøve hele pakka om en måneds tid, så da får jeg vurdere helheten
lilleGrethe Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Det finnes en mellomting mellom ivory og hvitt - der jeg kjøpte slør hadde de en farge som heter antique white, som jeg ble anbefalt til kjolen min.
Spirit Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Til ivory kjole bør du unngå hvitt, siden hvitt gjør at ivory ser "skittent" ut. Antique white som nevnt ovenfor er et bra forslag om du ikke ønsker ivory slør. Ha en fin bryllupsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå