Gå til innhold

Polar FT60


cardigan

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt denne klokka :) Og lurer på om andre er fornøy med den? Virker til å være kjempe motiverende : Den har treningsopplegg osv. Genialt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå :) dette høres kjempe kjekt ut.

Men jeg lurer på en ting, må man gå med klokka på hele veien? eller bare nå du trener? tusen takk for langt svar :) d

et var ikke så lett å finne noe mer om den klokka, enn det som står på sidene hvor de selges.

synes det er kjekkere å få vite hva "vanlige folk" enn disse sidene som skal selge dem! nå gleder jeg meg masse!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, jeg er ganske uviten om denne klokka, så tenkte siden det er en viss pott du skal fylle opp, så da visste jeg ikke om det bare var på trening jeg måtte ha den på meg :) hihi... takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt den FT80. Bruker den bare når jeg trener. Er jo en liten smule juks å bruke den bare når en går opp en trapp feks. :)

Har maximize fitness på min egen. Men ser ikke ut som jeg klarer å komme opp i 5 timer pr uke denne uka jaffal.

Men sinnsykt motiverende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult at den er så motiverende :) jeg trener tre ganger i uka men ønsker å få motivasjon til å bevege meg enda mer. har noe ekstra kg som burde bli tatt av ;) såå derfor håper jeg at denne klokka er noe for meg :) jeg antar den ligger i postkassen i morgen eller tirsdag. jippi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult at den er så motiverende :) jeg trener tre ganger i uka men ønsker å få motivasjon til å bevege meg enda mer. har noe ekstra kg som burde bli tatt av ;) såå derfor håper jeg at denne klokka er noe for meg :) jeg antar den ligger i postkassen i morgen eller tirsdag. jippi :)

Hvor er det du bestilte den og hvor mye betalte du?

Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det du bestilte den og hvor mye betalte du?

Tusen takk for svar :)

Kjøpte den på www.flust.no, der var den billigst :)Der kostet den 1599,-

Endret av cardigan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...