Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har brukt cipralex i noen kortere perioder over de siste årene, og har som regel hatt de samme bivirkningene: voldsom trøtthet (kan sove døgnet rundt) og minimal appetitt, i tillegg til at jeg blir mild og rolig i humøret.

Men sist gang var bivirkningene helt annerledes, jeg lå søvnløs nesten hver natt, fikk økt appetitt og opplevde ikke samme behagelige stemningsleie som før. Gikk rundt og følte meg litt irritert, stort sett.

Vet ikke helt hva jeg skal tenke, men er dette normalt? Altså at man reagerer ulikt på samme legemiddel ved ulike anledninger.. :klø:

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Bivirkninger slår ut forskjellig. Jeg har hatt flere forskjellige av cipralex. Først ble jeg kjempetrøtt og småkvalm, så tørket munnen min ut, så kom trettheten tilbake sammen med kaotiske drømmer. Hele tiden har jeg hatt problemer med å bli våt og få orgasme.

Jeg tror bivirkninger kommer og går "som de vil" nesten. Vet også om noen som fikk brystmelkproduksjon ut av det blå med dem.

Kanskje du skulle finne en annen antidepressiva i stedet om de ikke fungerer greit for deg nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...