Gå til innhold

Opptrening med NIMI og NAV


Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her som har fått tilbud fra nav om opptrening på NIMI e.l?

Har sagt ja til dette etter å ha gått over et halvt år med senebetennelser i armene, men fikk egentlig ikke noe særlig info om hva det gikk ut på da saksbehandler hadde liten peiling..

Noen som har vært der som kan fortelle litt om opplegget der?

Hvor mange ganger i uka må man være der?

Får man øvelser man kan gjøre selv hjemme eller må man ha all treninga på NIMI?

Får man behandling av fysioterapeut eller bare veiledning?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...