Gå til innhold

Lav


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Sliter med å finne vinterjakke. Jeg er 155. Lurer virkelig på hva man kler når man er lav:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mahareth

Høyden er ikke alt! ;) Jeg er 5 cm høyere enn deg, og har funnet ut at så lenge jeg ikke har noe som går lengre enn til midt på lårene går det bra med lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelle tips:

  • *Jakker som ikke går nedenfor knærne
  • *Ton-i-ton. Dvs at klærne dine er i farger som er like eller går jevnt over i hverandre. Eksempelvis mørk topp og mørke bukser, fremfor lys topp og mørke bukser
  • *Skoene teller også! Velg gjerne sko med litt hel. Velger du en svært høy hel, blir du riktignok fysisk høyere, men det blir også svært tydelig at du ikke er høy, men går med høye heler. Velger du en bukse som går ned til bakken og dekker helen -> vavavoom! Instant høyde! Pass også på at skoene ikke er i en helt annen farge enn buksa. Mørke bukser og mørke sko, og lyse bukser og lyse sko.
  • *Unngå jakker og kåper med store mønstre! De drukner deg, og får deg til å virke mindre
  • *Om du virkelig ønsker å se høyere ut, dropp de uflatterende klærne som har en tendens til å få deg til å virke bredere enn du er. Bredde gjør at man virker kortere. Kle deg derfor etter figuren din.
  • *Benytt deg av vertikale/loddrette linjer, sømmer og detaljer fremfor vannrette

Endret av phronima
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...