mya87 Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Sist jeg hadde mensen var 23 februar. så skulle egentlig hatt mensen igår men fikk det ikke. Men går med bind hele tiden så jeg har itilfelle jeg plutselig får mensen. Det jeg synes er merkelig er at jeg klør så utrolig mye i underlivet FØR jeg får mensen. Har endel utflod også. Pleier å skifte truse med engang jeg kommer hjem fra jobb, for da er trusa full av utflod. Må veldig mye på do for å tisse. Nesten hele tiden. har veldig treg avføring også. begynner å lure på om det er noe galt med meg? Jeg tok abort i januar, men har fått mensen etter det. Da blødde jeg veldig mye. Jeg bare håper jeg får mensen snart. Hadde ubeskyttet sex men typen holdt inn akkuratt da det gikk for han, så er liten sansynlighet for at jeg er gravid. Men har en vond følelse... Jeg har brukt så mye penger på gravid tester før, som var bortkastet så gidder derfor ikke å kjøpe ny test for å sjekke om jeg er gravid. Er det flere som klør før de får mensen? Jeg har nesten aldri vondt da jeg får mensen, men alltid FØR..
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Jeg får så og si alltid soppinfeksjon i uka før jeg har mensen. Ifølge legen min så er det mest vanlig å få dette etter mensen, men jeg får det altså før :gjeiper: Det begynner ofte med at jeg er veldig tørr i en 2-3 dager, nesten ingen utflod, og så kommer kløa. Har begynt å bruke Vivag (melkesyre) med en gang jeg blir tørr, og noen ganger funker det, men ofte ikke, og da er det bare å sette igang med en kur mot sopp dessverre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Glemte å si: Jeg må forresten også veldig mye på do og tisse rett før jeg får mensen. Har ikke lagt spesielt merke til endring i avføring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå