Gå til innhold

Fisk i bolle

Fremhevede innlegg

Gjest Maxtor
Skrevet

Gullfisk i så små kar er jo litt trist..

Lar du de få leve i et større kar hvor de trives, så blir de på Denne størrelsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo litt an på rasen, noen blir ikke veldig store, mens andre kan bli digre hvis de har god plass.

Uansett er det lurt å forhøre seg om hvordan å få fisken til å trives fra noen som har litt mer peiling enn de ansatte i dyrebutikken (f.eks akvarieforum på nett).

• 1 år senere...
Skrevet

Okei føler bare jeg må si noe når det gjelder det at noen mener kampfisk må ha så store akvarier, og at små akvarier er "dyreplageri".. Er det noe jeg har funnet ut av å ha kamfisk så er det at de er individuelle når det kommer til plass. Jeg begynte med et 54liters akvarium for min første kampfisk. Var i tvil om den var syk da den ikke gjorde så mye og flyttet den inn i et 5,5liters akvarium. Her blomstret den virkelig og begynte etter bare to dager og skumme(noe den aldri hadde gjort før)

Mr.Fisk som han heter lever nå i beste velgående sammen med en knøttliten malle. Han har nå en enorm apetitt og svømmer rundt og leker seg. Setter også opp et speil til han av og til og da blåser han seg opp og tøffer seg. Virker som han er veldig fornøyd etterpå når han tror han har skremt en annen hann bort ;P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...