Gjest Sara Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Jeg vurderer å dra til en klinikk og få fjernet håret ved bikinilinjen med laser. Er det noen her som har prøvd dette? Gjerne noen som har prøvde det selv, har hørt altfor mange "min venninnes kusines brevvenn"-erfaringer. Men blir glad for alle svar.
Gjest lise Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Hei jeg er underbehandling, har vert tre ganger og rekner med å gå to til tre ganger til. Resultatet er bra og det er ikke så veldig smertefullt. Men ikke tro at det ikke er vondt i det hele for man må anstrenge seg litt for å ligge stille. Smerten går heldigvis fort over og etter en til to uker løsner hårene og man kan se resultatet. Kan anbefales, nesten rart at mange er skeptiske, kanskje det kommer av den litt høye prisen. Lykke til Lise
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå