Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Hei, Jeg er en kvinne på 42, har alltid vært en frysepinn, men de siste 3 kvelder, i 22 tiden har jeg plutselig blitt så varm, svetter og må kle av meg. Det varer ikke lenge, en ca 30 min eller så. Kan det være symptom på overgangsalderen, er det noen som har erfaringer her?
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 http://www.nettdoktor.no/helseraad/fakta/overgangsalder.php http://www.doktoronline.no/articles/gynecology/klimakteriet.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå