Gå til innhold

Om å vaske seg nedentil

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sjekk ut underlivet for en bakterietype som gir lukt av gammel, råtten fisk.

En liten ting å gjøre for å få den normale godlukten tilbake, og da spiller det mindre rolle om man vasker seg med ditt eller datt.

Gå til lege kvinne!

Eh.. jeg har aldri luktet råtten fisk?? Hvordan i all verden har du fått det for deg? Vasker meg med lackacyd. Har litt utflod hver dag som alle andre kvinner. Utfloden lukter ikke når den er "ny" men etter 8-10 timer lukter det litt fordi den reagerer med luft og oksyderer, helt vanlig det. Ingen som er freshe etter så mange timer uansett!! Kan godt ha sex men lar ikke typa gi meg munnsex etter så mange timer. Stakkars mann.. ÆÆÆsj.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har litt utflod hver dag som alle andre kvinner.

Ikke alle kvinner har litt utflod hver dag. Noen har, uten at det trenger å bety at det er noe galt, men det kan, som mange har sakt, være et tegn på at du har litt ekstra bakterier noe som lett kan fikses opp :)

Kan godt ha sex men lar ikke typa gi meg munnsex etter så mange timer. Stakkars mann.. ÆÆÆsj.

Vet du, veldig mange manfolk (tør faktisk nesten å si de aller fleste) liker best både smaken og lukten av et ikke helt nyvasket kjønn. Tro det eller ei! Synd at så mange jenter ikke klarer å slappe av med dette...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vet du, veldig mange manfolk (tør faktisk nesten å si de aller fleste) liker best både smaken og lukten av et ikke helt nyvasket kjønn. Tro det eller ei! Synd at så mange jenter ikke klarer å slappe av med dette...

Det er forskjell på kjønn. Noen jenter har store lubne ytre kjønnslepper og kraftig hårvekst, og bruker de trange bukser i tillegg, da er det ikke noe delikat med munnsex når det er mange timer siden siste vask. Hjelper ikke at selve skjeden innvendig har normal kjønnslukt da, det overskygger ikke lukten fra resten av underlivet etter en hel dag med dobesøk og svette..

Skrevet

Heh-heh. AnonymBruker: Noen av oss er menn, og noen av dere er gutter... :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jøss, har jeg byttet kjønn også nå. Ikke verst :fnise:

Skrevet

Well said! :5:

Min lesbiske venninne foretrekker også et ikke nyvasket kjønn. Og hun har vært med mange, og har møtt på forskjellige "typer", if you catch the drift.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Alltid praktisk med debattanter som påberoper seg å kunne snakke på vegne av flertallet. Enklere måte å frata seg selv enhver rett til å bli tatt seriøst finnes ikke :ler:

Om man digger lukten/smaken av innestengt dagsgammel urin og svette så er det nok mer en slags fetisj enn noe annet ;)

For all del! Hver sin, eh... smak :)

Gjest KateW
Skrevet

For meg opprettholder ikke lactal noe som helst. Får bare irritasjon og kløe av det...

Så kjedelig, men vi er jo forskjellige. Å spise youghurt opprettholder også balansen til en viss grad., Lactal er jo samme bakterier som tas direkte i skjeden, snarere enn at man spiser det...

Gjest KateW
Skrevet

for å presisere, så har ikke jeg påberopt meg å vite sannheten, dog vet jeg at for min del så vil jeg ha spontanitet og kjønn i forholdet mitt, snarere enn ekkelangst og såpelukt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Eh.. jeg har aldri luktet råtten fisk?? Hvordan i all verden har du fått det for deg? Vasker meg med lackacyd. Har litt utflod hver dag som alle andre kvinner. Utfloden lukter ikke når den er "ny" men etter 8-10 timer lukter det litt fordi den reagerer med luft og oksyderer, helt vanlig det. Ingen som er freshe etter så mange timer uansett!! Kan godt ha sex men lar ikke typa gi meg munnsex etter så mange timer. Stakkars mann.. ÆÆÆsj.

Kanskje du bør vurdere truseinnlegg ;)

Utflod som får ligge å godgjøre seg i 8-10 timer er ikke så digg, men de fleste av oss besøker vel et toalett noen ganger daglig hvor vi kan tørke oss, skifte truseinnlegg eller i verste fall skifte truse. I tiden før mensen hvor jeg har en del utflod så dypper jeg gjerne en klut i litt vann og vasker meg av og til også, og har hendige våtservietter for underlivet i veska.

Jeg går ikke rundt og lekker og lar det godgjøre seg i trusa i 10 timer til det begynner å ligne og lukte prim, om du gjør det så forstår jeg at du føler det er best å dusje før sex.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg og sambo har "faste" sexdager, og de dagene liker jeg å dusje 2 ganger om dagen slik at jeg er ren der nede til akten :sengekos:

Men jeg er en av de som sliter med utflod hver dag, kan være ganske mye til tider, så bruker truseinnlegg innimellom. Noen råd om hva jeg kan gjøre for å forbedre dette??

Skrevet

Dere som alltid skal være nyvasket når dere skal ha sex, hvordan klarer dere det? Er det sånn at dere utbryter midt i forspillet at dere må ta en dusj eller vaske dere? Legger ikke det en kraftig demper på det å skulle ha sex? :forvirret:

Jeg bruker bare intimsåpe av og til, rett og slett fordi mange av disse såpene er for sterke for huden min. Til vanlig skyller jeg bare grunding med vann, men for meg holder dette helt fint. :)

Og ts: hvis damen din lukter fisk kan hun skure med så mye såpe hun bare vil, den lukten kommer mest sannsynlig fra bakteriell vaginose, noe som ikke kan vaskes vekk...

Skrevet

Dere som alltid skal være nyvasket når dere skal ha sex, hvordan klarer dere det? Er det sånn at dere utbryter midt i forspillet at dere må ta en dusj eller vaske dere? Legger ikke det en kraftig demper på det å skulle ha sex? :forvirret:

Jeg bruker bare intimsåpe av og til, rett og slett fordi mange av disse såpene er for sterke for huden min. Til vanlig skyller jeg bare grunding med vann, men for meg holder dette helt fint. :)

Og ts: hvis damen din lukter fisk kan hun skure med så mye såpe hun bare vil, den lukten kommer mest sannsynlig fra bakteriell vaginose, noe som ikke kan vaskes vekk...

Har som oftest sex på kvelden eller i dusjen så da er det jo ikke noe problem å få vasket seg akkurat.

Skrevet

Jeg har aldri opplevd å få ubalanse i bakteriene der nede av å vaske meg. Jeg bruker denne Anbefales!!

• 5 måneder senere...
Skrevet

Jeg skjønner deg.

Selv ikke den beste biff smaker godt i drittlukt.

Hun bør vaske seg med LITT såpe - veldig lite som skal til - og skylle godt.

Da forsvinner den råtne fiskelukta, og det er bare å forsyne seg av fruktfatet :-)

Skrevet

Opplevde selv en gang å ha en sterk og ubehagelig fiskelukt, jeg forsøkte å bruke vanlig såpe for å vaske bort dette, men da det stadig ble verre så oppsøkte jeg lege og fikk til svar at det var grunnen til at jeg hadde fiskelukt, fordi vanlig såpe faktisk skaper ubalanse i skjedens naturlige bakterieflora! Jeg fikk en tablettkur og vips var fiskelukta forsvunnet, og jeg har ALDRI vasket meg med vanslig såpe i underlivet etter dette! Skylling er nok...så dama trenger nok en intimvask og kanskje et legebesøk dersom hun stinker av fisk..my adwise

Skrevet

Jeg vasker kun med vann, sluttet med intimsåpe for en fem-seks år siden, og med det forsvant soppinfeksjonene. Dusjer annahver dag, og vasker meg de dagene jeg ikke dusjer med våt klut, og har sex omtrent 1 gang om dagen. Dersom det lukter ekkelt av underlivet skyldes det helst sopp/baktriell vaginose, og all slags såpe vil bare forsterke problemet. Folk er sykt overrenslige..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...