Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #21 Skrevet 25. mars 2010 Selv om skjeden er selvrensende, så er ikke området rundt det. Svette m.m vil føre til vond lukt om man ikke vasker seg jevnlig. I tillegg så kan man få sterkere lukt av f.eks kosthold, eller til og med enkelte medisiner (som jeg har opplevd ) Er ikke meningen man skal være steril der nede, men er greit å vaske seg såpass ofte at man ikke lukter ubehagelig.
Twink Skrevet 25. mars 2010 #22 Skrevet 25. mars 2010 Jeg er enig med KateW her. Det er viktig å vaske seg å ha god hygiene nedentil, men at sex alltid skal planlegges fordi man må dusje og vaske seg først synes jeg blir litt drøyt. Selv bruker jeg alltid intimsåpe, en gang om dagen. Vet jeg at det blir sex senere, kan jeg godt ta en kjapp dusj etter å ha kommet hjem, men om det blir spontansex stopper jeg ikke opp midt i for å gå å vaske meg, med mindre jeg er ekstremsvett fra trening e.l. Aldri vært noe problem for de jeg har vært sammen med. Aldri tenkt over det i forbindelse med mannfolka heller, at de ikke er nydusja når vi har sex.
Gjest KateW Skrevet 25. mars 2010 #23 Skrevet 25. mars 2010 (endret) Da er det noe galt med meg , for mitt kjønn er definitivt ikke selvrensende! Da er det noe galt med deg. Skjeden er selvrensende... Jeg snakker ikke om å være skitten når man har sex, men det er heller ikke sunt å være for renslig heller, det skader mer enn det gjør godt. Jeg har aldri opplevd at en pikk som dusjet om morgenen smaker grums om ettermiddagen, ei heller lukter det sterkt av meg om kvelden om jeg vasker meg grundig om morgenen. Endret 25. mars 2010 av KateW
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #24 Skrevet 25. mars 2010 Vi er begge generelt opptatt av god hygiene men jeg er ikke så hysterisk at vi ikke han kose oss uten å komme direkte fra dusjen.
Djungelvrål Skrevet 25. mars 2010 #25 Skrevet 25. mars 2010 Da er det noe galt med deg. Skjeden er selvrensende... Jeg snakker ikke om å være skitten når man har sex, men det er heller ikke sunt å være for renslig heller, det skader mer enn det gjør godt. Jeg har aldri opplevd at en pikk som dusjet om morgenen smaker grums om ettermiddagen, ei heller lukter det sterkt av meg om kvelden om jeg vasker meg grundig om morgenen. Fra morgen til kveld har man vært på do x antall ganger + litt normal utflod. Self lukter det!
Gjest KateW Skrevet 25. mars 2010 #26 Skrevet 25. mars 2010 Man vasker seg grundig om morgenen, og tørker seg når man har vært på do. Da vil det lukte normal kjønnslukt, og ikke skittent. Jeg har aldri opplevd at det har luktet ekkelt av en mann med normal hygiene. Og det SKAL smake pikk... Ikke Lactacyd. Takke meg til!
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2010 #27 Skrevet 25. mars 2010 Man vasker seg grundig om morgenen, og tørker seg når man har vært på do. Da vil det lukte normal kjønnslukt, og ikke skittent. Jeg har aldri opplevd at det har luktet ekkelt av en mann med normal hygiene. Og det SKAL smake pikk... Ikke Lactacyd. Takke meg til! Ditto that. Jeg tror de fleste er enige, de som ikke er det sliter nok litt med redselen for urenhet. Folk hadde sex før det kom såpe også.
Gjesten Skrevet 25. mars 2010 #28 Skrevet 25. mars 2010 Altså, man kan jo vaske seg med intimsåpe, men kvinnekjønnet lukter ikke honning, det lukter kvinnekjønn. For å være ærlig, så hadde jeg aldri giddet å kaste bort tiden min på en fyr som forlanget at jeg skulle dusje før hver eneste gang vi hadde sex. Det blir for dumt. Og dessuten så liker jeg å kunne kaste meg over ham når jeg er kåt, og den spontaniteten forsvinner litt hvis jeg må innom dusjen og skrubbe først.
Djungelvrål Skrevet 25. mars 2010 #29 Skrevet 25. mars 2010 Man vasker seg grundig om morgenen, og tørker seg når man har vært på do. Da vil det lukte normal kjønnslukt, og ikke skittent. Jeg har aldri opplevd at det har luktet ekkelt av en mann med normal hygiene. Og det SKAL smake pikk... Ikke Lactacyd. Takke meg til! Menn har ikke utflod, det har vi!
Gjest M_icka Skrevet 25. mars 2010 #30 Skrevet 25. mars 2010 Ingen her som ser på tv, der har jo den stadig repeterende reklamen for lactal gått i evigheter: "plages du med illeluktende..." etc. underlivert skal være selvrensende, hvis det har riktig ph-balanse, og for de som ikke tåler såpe, skal det være nok å skylle med vann, og det bør gjøres jevnlig. Vet ikke hva ts er ute etter, å opplyse dama si om hygiene, eller?
Thorn Skrevet 25. mars 2010 #31 Skrevet 25. mars 2010 Uff, ble skikkelig self concious nå... Jeg bruker nemlig ikke intimsåpe. Asan får jeg sopp av, og Dr. Greves kan jeg heller ikke bruke etter at den ble 'ny og forbedret'. Så i det siste har jeg vasket kun med vann. Har liksom følt at det har holdt, og siden jeg er singel har jeg heller ingen som har luktet meg mellom beina og fortalt meg at det ikke funker
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #32 Skrevet 25. mars 2010 Dusjer alle partene på kroppen, minst 1 gang daglig. Er vanskelig å ha kosing med kjæresten hvis man hele tiden skal føle at man har kommet rett fra dusjen. Det finnes en gylden middelvei.
Gjest lizzy 23 Skrevet 26. mars 2010 #33 Skrevet 26. mars 2010 Smak og behag, som med det meste! Personlig kan jeg godt ha samleie uten å vasket meg nedentil på en stund. Men om gutten skal utføre munnsex på meg, liker jeg best å være nydusjet! Jeg takler ikke å suge han om det smaker for mye, og derfor vil jeg også være nyvasket om han skal gjøre noe på meg. Forresten så synes jeg det høres rart ut at noen lukter såå mye. Normal kroppslukt er normalt, men dere som refererer til egg og fiskelukt.. Ta dere en tur til legen og sjekk hvordan det står til med miljøet..
Gjest jolly Skrevet 26. mars 2010 #34 Skrevet 26. mars 2010 Sjekk ut underlivet for en bakterietype som gir lukt av gammel, råtten fisk. En liten ting å gjøre for å få den normale godlukten tilbake, og da spiller det mindre rolle om man vasker seg med ditt eller datt. Gå til lege kvinne!
Gjest KateW Skrevet 26. mars 2010 #35 Skrevet 26. mars 2010 Menn har ikke utflod, det har vi! Og da er vi tilbake til lactal, som også Micka nevner. Det opprettholder balansen i underlivet og motvirker utflod. Jeg trodde det var vanlig å bare ha utflod rundt eggløsning jeg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mars 2010 #36 Skrevet 26. mars 2010 Og da er vi tilbake til lactal, som også Micka nevner. Det opprettholder balansen i underlivet og motvirker utflod. Jeg trodde det var vanlig å bare ha utflod rundt eggløsning jeg. Jeg har alltid litt utflod. Nok til at det synes hvis jeg har på mørkt undertøy
Ethereal Skrevet 26. mars 2010 #37 Skrevet 26. mars 2010 Hvis det lukter vondt så er sjansen større for at det er feks. ubalanse i skjeden, enn at det er hygienen det er noe galt med. Selv bruker jeg bare vann, og bruker ikke såpe fordi jeg er allergisk mot det. Jeg merker heller ikke noen lukt. Alt er som det skal være, og at man MÅ bruke såpe er bare tull.
Ethereal Skrevet 26. mars 2010 #38 Skrevet 26. mars 2010 Og da er vi tilbake til lactal, som også Micka nevner. Det opprettholder balansen i underlivet og motvirker utflod. Jeg trodde det var vanlig å bare ha utflod rundt eggløsning jeg. For meg opprettholder ikke lactal noe som helst. Får bare irritasjon og kløe av det...
thirteen Skrevet 26. mars 2010 #39 Skrevet 26. mars 2010 (endret) Jeg skal ærlig innrømme at dette er et tema jeg ikke har brukt veldig mye energi på å gjøre meg opp en mening om. Selvsagt er hygiene viktig, men jeg er ikke sykelig opptatt av det. Jeg vil ikke ha sex hvis jeg føler meg skitten, ellers enn det. No problem Endret 26. mars 2010 av thirteen
Siiw Skrevet 26. mars 2010 #40 Skrevet 26. mars 2010 Jeg bruker uansett såpe nedentil når jeg vakser meg! Noe annet er EKKELT! (for meg!!!!!) Vær sin smak: )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå