Gå til innhold

Piiiiiiinlig!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dette vanlig? Skjer det oftere i noen stillinger i forhold til andre? Har aldri opplevd det jeg. (Bank i bordet!)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er dette vanlig? Skjer det oftere i noen stillinger i forhold til andre? Har aldri opplevd det jeg. (Bank i bordet!)

Føler det av en eller annen grunn skjer oftere når vi bruker glidemiddel. Det som skjer er at han pumper luft inni musa og så limer den seg litt igjen og holder på det, jeg kan til og med kjenne det av og til. Hjelper å åpne hullet litt ved å spre med fingrene eller putte en finger inn og prøve å la det sive ut litt naturlig hvis du ikke har lyst å sitte på do og "prompe".

Det har også skjedd under sex, da hvis han pumper hardt og lenge og så trekker seg altfor fort ut.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette er flaut enda jeg :sjenert: Hater når de lydene kommer. Prøver å finne en teknikk for å unngå de men det er lettere sagt en gjort. Sist den lyden kom, (som var for noen månder siden)så ble det helt stille. Han sa ingen ting. Bare så litt rart på meg. hva skal man si liksom? Det ble jo bare pinlig. Blir litt vanskelig å fake le. Blir så falskt.

Skrevet

Føler det av en eller annen grunn skjer oftere når vi bruker glidemiddel. Det som skjer er at han pumper luft inni musa og så limer den seg litt igjen og holder på det, jeg kan til og med kjenne det av og til. Hjelper å åpne hullet litt ved å spre med fingrene eller putte en finger inn og prøve å la det sive ut litt naturlig hvis du ikke har lyst å sitte på do og "prompe".

Det har også skjedd under sex, da hvis han pumper hardt og lenge og så trekker seg altfor fort ut.

Okei. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg husker for noen år tilbake da jeg og min daværende kjæreste skulle ha sex. Var vel en av de første gangene vi hadde sex. Så sto jeg i doggy også kom disse fisene lydene etter hverandre. Trodde jeg skulle dø av flause. Jeg klarte heller ikke å ståppe de. Å etter han spruta i meg så kom de hvert fall en etter en. Det var så pinlig.

Nå synes jeg ikke det er flaut. Kommer de så er det bare å dra en vits eller le. Det er jo naturlig. Dette har vel skjedd med de fleste.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Før skjedde det med meg nesten hver gang jeg hadde sex. Og jeg aner ikke hvorfor! (eller skjønner jo at det er vakum)

Så hadde jeg kjæreste et år, og da skjedde det nesten aldri. Så siste 1,5året har det knappt skjedd.

Litt rart. Men kanskje fordi jeg har blitt mer besvisst på "knipe-øvelser"?

Skrevet

Det har jo også noe med teknikken hans å gjøre (hvis det er han som står for støtinga), hvis han trekker seg helt eller nesten helt ut, har det lett for å sive litt luft inn, som bygger seg opp til det blir fullt :fnise:

Jeg bare ler av det, noe som gjør at det kommer enda mer ut :skratte:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at dette er helt naturlig liksom, men det er fortsatt snakk om litt udelikat og turn-off lyd.. Har hatt en kar som syns det var ubeskrivelig turn-off med slike lyder og dermed ville ikke ha sex lenger. Kan være mye av dette som fikk meg til å anse lyden som en flau og skammelig lyd. Men jeg skjønner jo selv at siden min nåværende type bare ler av det (og vitser om det) burde jeg kanskje se på det på en annen måte :sjenert:

Da vil jeg si at han karen var teit og du må bare innse at han tok feil. Jeg hadde også en kjæreste som fikk meg til å føle masse rart når det gjaldt sex, i dag vet jeg bedre og kunne godt fortalt ham noen sannhetens ord... Gutter skjønner ikke hvor mye de påvirker jenta og at det de selv føler/tenker kan være noe galt.

I misjonærstillingen hjelper det å ligge på en pute så du får mindre luft inn. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette er flaut enda jeg :sjenert: Hater når de lydene kommer. Prøver å finne en teknikk for å unngå de men det er lettere sagt en gjort. Sist den lyden kom, (som var for noen månder siden)så ble det helt stille. Han sa ingen ting. Bare så litt rart på meg. hva skal man si liksom? Det ble jo bare pinlig. Blir litt vanskelig å fake le. Blir så falskt.

Du kan si: "Slutt å pumpe luft inn i meg! Jeg blir så sliten av det her!" og smile/le. Jeg t.o.m. slipper en fis i ny og ne i senga, men jeg sier fra først så han kan dukke unna.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er drit flaut jeg!

Skrevet

Det er klart dette var litt pinlig de første gangene det skjedde, men nå skylder jeg bare på ham og sier han ikke må pumpe så mye luft inni meg.

Et triks er å putte en finger inn i skjeden og trykke "veggen" til siden. På den måten vil ihvertfall en god del av luften gå ut uten disse lydene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...