Gå til innhold

Piiiiiiinlig!


Khaosick

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt et par episoder hvor lyden jeg er sikker på alle damer frykter, kommer. Jeg for min del syns dette er pinlig som fy og en skikkelig turn-off! Denne lyden kommer spesielt om vi bruker glidemiddel eller om han har slikket meg litt først. Men herregud, så pinlig det er. Bedre blir det ikke når kjæresten min liker å påpeke dette ved å komme med - fra hans side - morsomheter, som ''Næmmeeen, hva var det for en lyd tru?'' like etterpå. Er jeg den eneste som syns dette er så flaut at det er til å dø av skam av?

Gooosh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sparvöga

Hvis kjæresten din ikke syns det er flaut eller tilå dø av skam av - hvorfor skal du? Ta det med humor, det er mye bedre. Ikke akkurat noe man gjør med vilje, men det kan skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest typish

huff, det er ikke akkurat en fin lyd, men asså, sånt skjer alle! ikke tenk over det, det er jo helt normalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

siden typen din tydeligvis spøker med det ser jeg ikke noen grunn til at du skal synes det er sjenerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Det beste er å le av det selv!

Husker en av de første gangene det hendte meg, jeg var veldig ung og var med en eldre fyr som jeg tilba så mye at det nesten var skremmende å være med han. Så slipper jeg DEN fittefisen imens vi ligger der og koser, og begge to var bare helt stille etterpå i noe som føltes ut som en eeevighet... tenkte etterpå at det hadde vært uendelig mye mindre pinlig hvis noen hadde sagt noe, helst dratt en spøk! Så etter den dagen har jeg ledd litt av det eller kommet med en kommentar om han ikke sier noe. Det er til og med bedre å grave ansiktet i hendene og si "flaut!" enn å si ingenting synes jeg.

Siden du har en type som kødder med det så er det jo bare å le med =)

Selv så har jeg og typen litt intern humor, noe påvirket av å se en south park episode om det (eat, pray, queef :ler: ). Så vi flirer ganske godt av det, ved en fjollete anledning ba han meg til og med prøve å gjøre det med vilje. Huff ja, vi kan være litt barnslige en sjelden gang.

Det jeg synes er litt flaut er at vi har veldig lytt baderom, og når jeg går på do etter sex så kan det komme mye luft ut av musa som høres akkurat ut som normale fiser. Får nesten lyst til å komme ut etterpå og si "jeg feis ikke asså, det var bare vakum og væsker i musa!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

I starten av forholdet til min mann skjedde følgende...:

Han ga meg oralsex, og jeg holdt på å komme. Jeg mistet kontrollen, og slapp en ordentlig fis. Det tok en stund før neste gang han ville slikke skal jeg si! :sjenert:

Etter det har ikke vakuumlyder vært et større problem, for det verste har allerede skjedd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Huff husker da jeg var rundt 16-17 og skulle ha sex med en litt eldre fyr. ( Han var rundt 22) Så kom selvfølgelig den lyden under sexen. Gud så flaut. Lyden kom også etter han hadde kommet i meg. Vakum. Trodde jeg skulle dø av flause!

Men nå bryr jeg meg ikke så mye om det. Han jeg er sammen pleier bare å begynne å le når det skjer. Så er glad for at vi begge klarer å spøke om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å le av det selv!

Husker en av de første gangene det hendte meg, jeg var veldig ung og var med en eldre fyr som jeg tilba så mye at det nesten var skremmende å være med han. Så slipper jeg DEN fittefisen imens vi ligger der og koser, og begge to var bare helt stille etterpå i noe som føltes ut som en eeevighet... tenkte etterpå at det hadde vært uendelig mye mindre pinlig hvis noen hadde sagt noe, helst dratt en spøk! Så etter den dagen har jeg ledd litt av det eller kommet med en kommentar om han ikke sier noe. Det er til og med bedre å grave ansiktet i hendene og si "flaut!" enn å si ingenting synes jeg.

Siden du har en type som kødder med det så er det jo bare å le med =)

Selv så har jeg og typen litt intern humor, noe påvirket av å se en south park episode om det (eat, pray, queef :ler: ). Så vi flirer ganske godt av det, ved en fjollete anledning ba han meg til og med prøve å gjøre det med vilje. Huff ja, vi kan være litt barnslige en sjelden gang.

Det jeg synes er litt flaut er at vi har veldig lytt baderom, og når jeg går på do etter sex så kan det komme mye luft ut av musa som høres akkurat ut som normale fiser. Får nesten lyst til å komme ut etterpå og si "jeg feis ikke asså, det var bare vakum og væsker i musa!"

Hehe er sikkert noen gutter som ikke en gang vet at man faktisk kan fise med musa. Det høres jo ut som en helt vanlig fis. Soverommet og badet ligger vegg i vegg hos han så håper ikke han tror at jeg sitter inne på badet å promper for harde livet. Klarer liksom ikke å kontrollere de heller. De bare kommer. Jeg får å nesten bare lyst til å komme ut av badet å si " jeg feis ikke altså!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er morsomt eller rart engang. Helt naturlig. Vil det si at damen ikke klarer å komme over sjenansen sin pga. at jeg ikke ler av det?

Om noe, så er det litt tennende (pga fyfy, det skal man ikke gjøre) og ikke avtennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Slikt er pinlig når man er 16-17-18 (eller hvor gammel man er når man er veldig ny til sex), når man er voksen veit man det er normalt og gir faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare ler av det. Finnes ikke pinlig.

Er ikke det en motsetning da? Hvis du ler av noe, så synes du det er pinlig. At du ler og klarer å ta det på en fin måte er jo en annen ting.

Jeg ler ikke av det engang, så naturlig. Ingenting pinligheter der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ler fordi jeg synes det er komisk :P Der er man skikkelig godt i gang og konsentrert om å ha sex også kommer det "frrrrrrt"... :ler: Morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg oppdaget en tenknikk for å gjøre musefiser litt mer lydløse:

Løfte på rumpa og korsryggen og presse, da pleier luften å komme ut uten å bråke for mye :P

Funker for meg i hvert fall...

I starten av forholdet til min mann skjedde følgende...:

Han ga meg oralsex, og jeg holdt på å komme. Jeg mistet kontrollen, og slapp en ordentlig fis. Det tok en stund før neste gang han ville slikke skal jeg si! :sjenert:

Etter det har ikke vakuumlyder vært et større problem, for det verste har allerede skjedd...

Hehe, samme skjedde med en venninne av meg - kjæresten hennes satte seg forarget (men nokså lattermild) opp og utbrøt: Her gjør meg mitt beste for å tilfredsstille deg, og du takker meg med å fise meg i trynet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

bryr meg ikke, ikke kjæresten heller, vi bare ler eller trekker på smilebåndet hvis vi har tid og fortsetter videre, skjer ganske sjeldent i grunn. Må si at jeg syntes det var ekkelt og flaut når jeg var på din alder da :) Forøvrig er det mannens/guttens skyld hvis det skjer, det er han som pumper inn lufta med vinkelen på kukens inngangsbane, si det til han det kan hende det hjelper. Noen menn er "pumpere", det er en dårlig uvane synes jeg. Da må man si det til dem, det handler om teknikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at dette er helt naturlig liksom, men det er fortsatt snakk om litt udelikat og turn-off lyd.. Har hatt en kar som syns det var ubeskrivelig turn-off med slike lyder og dermed ville ikke ha sex lenger. Kan være mye av dette som fikk meg til å anse lyden som en flau og skammelig lyd. Men jeg skjønner jo selv at siden min nåværende type bare ler av det (og vitser om det) burde jeg kanskje se på det på en annen måte :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

vel pinlig de første gangene.Gubben og jeg ler bare og smeller av noen kommentarer .

Men første gangen det skjedde ble jeg først sjokkert ,så gapskratta jeg og da kom det enda mer luft ut så leppene flaggggra. Enormt artig selv om jeg var knall rød og kjempeflau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...