Gå til innhold

Sex med overvektige?


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Hva mener dere om å ha sex med overvektige? Og da mener jeg ikke fem kilo for mye, eller en liten pondus.. Men kanskje 50-60 kilo for mye og kan ikke bruke vanlige klær..

Jeg er nettopp blitt kjent med en mann som er veldig stor. Likevel vil jeg ikke utelukke at det kan bli noe mellom oss, for vi har veldig god kjemi.

Men så tenker jeg litt på hvordan det vil være å ha sex med en som er tre ganger så stor som en selv - er ikke det veldig upraktisk?

Er det noen stillinger som ikke fungerer, eller noe spesielt man må ta hensyn til?

Han kan vel ikke ligge oppå meg, da får jeg vel ikke puste? Jeg veier 50 kg selv.

Kan man tenne på en overvektig og få like gode orgasmer som med andre av normal størrelse?

Flaut å si det, men jeg synes det er litt opphissende at han er så stor (og nei, det er ikke muskler, men fett) Men jeg har aldri sett en så stor mann naken, og lurer litt på hva jeg kan forvente meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cowgirl er en stilling som fungerer fabelaktig der. Både vanlig og reversed. Ikke bekymre deg. Bare prøv dere frem til hva som funker best. Sånn som man vanligvis gjør. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir opphisset av menn med fett, og har hatt flere fine forhold, også seksuelt sett, med fete menn. Man tåler en god del når de ligger oppå en - jeg veier rundt seksti, og kan synes det er deilig å ha 120 kilo jevnt fordelt over meg. Eventuelt at han legger mesteparten av vekten sin på meg, men støtter seg litt på armene. Dessverre er jo fete menn gjerne i dårlig form, så det å ri ham blir gjerne enklest. I forhold til kroppen hans, kan det å bli tatt bakfra av ham være bra (hvis du virkelig tenner på fett, kan magen bli ekstra deilig her) - men er han veldig tung, kan han fort få problemer med knærne... Jeg foretrekker tradisjonell misjonær med store menn fordi det stimulerer hele underlivet og dermed også klitoris på en herlig måte samtidig som jeg kan ha ham inni meg. Det hender at det ser ut som fete menn er dårligere utstyrt enn det de egentlig er på grunn av magen, og det hender at de har dårlig selvtillit på grunn av fettet. Det kan jo være slitsomt. Men hvis det ikke gjør noe for dem at de er overvektige og kan bruke penis og prostatamuskler ordentlig, er alt bare fryd & gammen. Dessuten kan man oppfordre dem til å glede kvinnen ved å sitere Madonna: You can eat all you want, and you don't get fat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Takk for svar!

Bakfra er min favoritt.

Men hvordan gjør man det når partneren har en stor mage som henger over "utstyret" og generelt kommer til å være "i veien"?

Blir ikke det litt vanskelig?

Uff, masse dumme spørsmål her, men dette er jo helt nytt for meg :) Vil jo gjerne at det skal fungere.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

du skal ikke stikke under en barkrakk at han har vært utfor den problematikken før så det ordner seg nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Takk for svar!

Bakfra er min favoritt.

Men hvordan gjør man det når partneren har en stor mage som henger over "utstyret" og generelt kommer til å være "i veien"?

Blir ikke det litt vanskelig?

Uff, masse dumme spørsmål her, men dette er jo helt nytt for meg :) Vil jo gjerne at det skal fungere.

TS

Jeg så et intervju med en megafet mann på TV en gang, og han sa at det var mange damer som likte å bli lagt over senga og tatt bakfra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...