Gå til innhold

jeg trenger tips til sex uten samleie


utlendingen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk! hvordan gjøre puppekos interessant når hun har små pupper og han egentlig er en rumpemann, forresten? prøver ikke å være vanskelig her, altså, trenger virkelig råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

runking mot puppene for eksempel, og sprute på de:D

Ok! Mer info om puppekos, noen? Hvordan eh, gjennomføres det best? Hun liggende? Har olje eller glidemiddel noen funksjon her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sparvöga

Hun kan stå, sitte, ligge på rygg, siden... bare du kommer til. Størrelsen på puppene har vel ikke så mye å si, egentlig. Gjerne noe glatt/ glid, også kna, kose, klype, suge, slikke, bite - finn ut hva hun liker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Ok! Mer info om puppekos, noen? Hvordan eh, gjennomføres det best? Hun liggende? Har olje eller glidemiddel noen funksjon her?

Tja, kjæresten min synes det er kanonstas å se meg smøre meg selv (og da spesielt puppene) inn med olje foran han. Og så liker han å runke over dem, gjerne slå pikken mot dem, og sprute over dem.

Du kan jo gi han en sensuell massasje? Legg han på rygg og ta frem oljen og kna og masser og klor han litt. Ta for deg hver eneste kroppsdel fra hodebunn, nakke og skuldre til legger og føtter og alt imellom. Bruk gjerne kroppen din til å massere, gni deg inn med olje og press puppene mot ryggen hans og gli nedover. Ikke glem å bruke tunga, kyss han i nakken og nedover ryggraden, bit han i rumpa. Snu han rundt og gjør samme greie foran, og avslutt med massasje av de edlere deler til spruten står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Massasje fra new school of erotic touch eller tilsvarende og eventuelt noen bonding øvelser fra reuniting.info eller bare ha slik rolig sex uten penetrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

takk! hvordan gjøre puppekos interessant når hun har små pupper og han egentlig er en rumpemann, forresten? prøver ikke å være vanskelig her, altså, trenger virkelig råd.

Puppekos handler ikke om størrelsen på puppene!

Små pupper er like følsomme som store pupper, og liker like godt å bli tatt på - eller spruta på...for den saks skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke samleie og munnsex??? Er det dobbeltmoral (ikke sex før ekteskapet)...eller et ærlig forsøk på å finne på noe spennende???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorfor ikke samleie og munnsex??? Er det dobbeltmoral (ikke sex før ekteskapet)...eller et ærlig forsøk på å finne på noe spennende???

Dette er da totalt irrelevant? Men om du ser på TS innlegg tidligere får du svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...