Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med flytting av dagbok ;) skulle kanskje ha laget meg en selv ja hehe.

Ellers så har jeg sett den tråden du la link til før. Grusomme greier! Skal nå spørre å grave litt hos legen, har jo dog bare fjernet 1 gang (1,5 cm) så satser på at det går greit med oppfølging ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Ja, ville ikke skremme deg, men sånn jeg forsto det var det ikke så mange som visste om det. Så lenge du har en oppegående lege så går det nok greit!

Hvordan er det med dine symptomer nå da? Jeg er fortsatt bare veldig trøtt. Har måttet stå opp for å tisse midt på natta de siste nettene, men det er heller ikke noe problem. Veldig fornøyd altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja er veldig kvalm store deler av tiden å sinnsykt trøtt. Men på en måte er det jo positivt også :) Er jo fantastisk at man er GRAVID ikke sant ;) Hadde vel ikke trodd det hverken jeg eller du for noen få uker siden :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

:fnise: Nei, trodde ikke det for en måned siden..

I morra er det fire uker siden positiv test, og åtte uker på vei!! :nigo:

Kjenner forresten bittelitt til kvalmen nå, men kommer litt snikende hvis det er lenge siden jeg har spist. Ellers har jeg blitt litt mer sær i matveien, lite som frister, og det som frister er kanskje ikke det sunneste... Har i flere dager nå gått og drømt om Jacobs belgiske trøfler, og da jeg var innom butikken i dag så greide jeg å glemme det!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte: :skratte: Jakobs belgiske trøfler :fnise: - har du fått tak i å var det like godt som du så for deg?

:danse: for 8 uker :sjarmor: det går fremover nå altså :)

Har tatt en feriedag i dag og formen er fin så langt. Sitter å koser meg med en kopp kaffe å :pls: om at kvalmen holder seg borte i dag!

Fine bildet på tickeren :jepp: , er liksom en ny milepæl for hver uke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Ja, åtte uker er jo nesten to måneder! Drømte i natt at vi fikk jente! :Nikke:

Har ikke fått tak i trøflene enda, men stikker innom etter trening. Nå må jeg bare ha!! :bond: :bond:

Formen er fin, litt småkvalm innimellom, særlig hvis det er lenge siden mat. Og klarer ikke spise så mye annet enn rista brød med gulost til frokost. Litt vondt i magen noen ganger, kjennes ut som menssmerter og er noe annet enn murringene jeg hadde første uka. Litt skummelt, men leste i Svangerskapsboka at det var halt normalt.

Anser meg selv som svært heldig med så få plager!! :Nikke:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: for 8 uker og nytt og herlig tickerbilde! :skya:

Synes forresten du er heldig som ikke har så god matlyst. :tunge1: Jeg har spist som en hest siden jeg blei gravid.

Helt utrolig, sikkert spist mer de siste sju månedene enn jeg gjorde på hele året før.

Før var mat mest bare noe man måtte hive i seg i løpet av en dag, nå er jo bare alt så GODT! :ler:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

:strix: for 8 uker og nytt og herlig tickerbilde! :skya:

Synes forresten du er heldig som ikke har så god matlyst. :tunge1: Jeg har spist som en hest siden jeg blei gravid.

Helt utrolig, sikkert spist mer de siste sju månedene enn jeg gjorde på hele året før.

Før var mat mest bare noe man måtte hive i seg i løpet av en dag, nå er jo bare alt så GODT! :ler:

Ja, men jeg spiser ikke mindre. Spiser mer. Bare at det er så lite som frister, så tar så lang tid å finne noe jeg har lyst på! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, men da er jeg ikke så misunnelig likevel, sparer mye tid ved kjøkkenbenken ved å bare hive innpå det første (og andre og tredje ..) en ser. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om mat og matlyst ja hehe. Idag har jeg bakt knekkebrød, smurt lefser å nettopp spist pinnekjøtt og kålrabistappe. Har god matlyst ja og selv om jeg er kvalm så syns jeg kvalmen blir verre når jeg er sulten å bedre når jeg har spist litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alabama

Ah, men da er jeg ikke så misunnelig likevel, sparer mye tid ved kjøkkenbenken ved å bare hive innpå det første (og andre og tredje ..) en ser. :ler:

Da misunner jeg deg isteden.. :tunge1:

Snakk om mat og matlyst ja hehe. Idag har jeg bakt knekkebrød, smurt lefser å nettopp spist pinnekjøtt og kålrabistappe. Har god matlyst ja og selv om jeg er kvalm så syns jeg kvalmen blir verre når jeg er sulten å bedre når jeg har spist litt :)

Mmmm... Hørtes nydelig ut. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Hatt en super helg! Vært masse ute i sola, brukt alt for mye penger på kafebesøk og kos, og ordnet til på balkongen med planter og nye balkongmøbler! :nigo:

Har sittet i sofaen siste timene og ladet opp til en heftig arbeidsuke med seks arbeidsdager.. :haar:

Ellers har jeg kjent lite til kvalmen i helgen. Kjenner mer og mer menslignende smerter, men har lest at dette er normalt og kommer rundt uke 8 fordi livmoren begynner å utvide seg.

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...