Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen

Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hihi, er ikke riktig så kvalm lenger jeg. Bank i bordet ;) men dog så bekymrer murringene i magen meg. Er så ille at jeg våkner om natta :( ikke direkte vondt, men plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, er ikke riktig så kvalm lenger jeg. Bank i bordet ;) men dog så bekymrer murringene i magen meg. Er så ille at jeg våkner om natta :( ikke direkte vondt, men plagsomt.

mener å huske jeg også hadde murringer... jobbes hardt der nede for tiden, livmoren utvider seg osv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke noe gøy å være kvalm, men det hører nesten med ;) Hold ut, det varer ikke evig :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Det gikk over i løpet av kvelden. Ikke vært kvalm siden! :jepp: Men kjenner at energinivået har sunket. Satt på resturant i går og gjespet kl 19.. Det var helt uaktuelt å gjøre noe annet enn å gå hjem og se på lottotrekninga.. :fnise:

Jeg var nok litt dum som etterlyste symptomer, ja, men har egentlig konkludert med at jeg ble kvalm fordi jeg var sliten. :Nikke:

Var stressa på jobb, hadde vondt i hodet og sovet litt lite natta før.

Så bra du ikke er kvalm lenger, ebitt!

Hadde murringer hele tida først uka, altså uke 5, og så gav det seg. Nå kjenner jeg murringer noen dager innimellom bare.

Men puppene! :riste: De er blitt så store og harde! De strutter selv når jeg ligger flatt i senga!! :ler:

7+2!!! :bolledeig:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag Alabama :) har faktisk hatt en stort sett murringsfri helg :) Det er veldig beroligende! Pupper ja hehe. Ikke akkurat småbrystet fra før, å nå er de ganske sprengte ja! Lurer faktisk også på om murringene kommer av at jeg er sliten inni mellom. Kjenner det best etter jobb og nettene midt i uka.

2 og en halv uke til første legetime. Måtte mase meg til den så tidlig da jeg kvalifiserer til tidlig ultralyd pga alder. Legesekretæren hadde ikke hørt om noe sånt - må si jeg ble litt forbauset. Dessuten fikk jeg fjernet deler av livmorhalsen pga grove celleforandringer i oktober så derfor har jeg vært ekstra bekymret for murringene. Ble bråstopp i treninga også, men men. Fint at kvalmen din gikk over, klarer meg godt uten det symptomet jeg hehe

Endret av ebitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

God formiddag Alabama :) har faktisk hatt en stort sett murringsfri helg :) Det er veldig beroligende! Pupper ja hehe. Ikke akkurat småbrystet fra før, å nå er de ganske sprengte ja! Lurer faktisk også på om murringene kommer av at jeg er sliten inni mellom. Kjenner det best etter jobb og nettene midt i uka.

2 og en halv uke til første legetime. Måtte mase meg til den så tidlig da jeg kvalifiserer til tidlig ultralyd pga alder. Legesekretæren hadde ikke hørt om noe sånt - må si jeg ble litt forbauset. Dessuten fikk jeg fjernet deler av livmorhalsen pga grove celleforandringer i oktober så derfor har jeg vært ekstra bekymret for murringene. Ble bråstopp i treninga også, men men. Fint at kvalmen din gikk over, klarer meg godt uten det symptomet jeg hehe

Sånn er det med de murringen jeg har nå også, at de kommer etter jobb eller mens jeg holder på med noe. Men kjenner stadig mindre av murringer.

Så rart sekretæren ikke visste om det med tidlig UL? Er vel hun/han som sender alle henvisninger for legen? Var en tråd på graviditetsforumet eller prøverforumet for kanskje et år siden, om konisering. Stod endel om hvordan man burde følges opp av lege. Skal prøve å søke den opp..

Og så må du få deg dagbok!! Jeg lurer på om jeg skal be moderator flytte meg over til graviditetsbøkene snart, ligger fortsatt under prøverdagbok..

Så koselig å lese om svangerskapet ditt Alabama :hjerte:

:rodmer: Koselig at du synes det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så utrolig mye med den lille spiren, Alabama! :)

Har fulgt deg en stund og heia i skjul, og ble ordentlig rørt da jeg så at det hadde klaffa for dere. :klemmer:

Så deilig med sånne hverdagsmirakler! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Gratulerer så utrolig mye med den lille spiren, Alabama! :)

Har fulgt deg en stund og heia i skjul, og ble ordentlig rørt da jeg så at det hadde klaffa for dere. :klemmer:

Så deilig med sånne hverdagsmirakler! :)

Tusen takk! Føles fortsatt litt uvirkelig. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det her enda og, altså, og her prøver ungen til stadighet og gnukke seg ut gjennom mageskinnet. :ler:

Totalt absurd at det som ligger inni der er ungen min som jeg skal være mammaen til resten av livet. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Alabama

Resten av livet.... :hakeslepp:

Heldigvis noen måneder igjen til å venne seg til tanken..

Mitt verste symptom hittill har vært trøttheten. Er så trøtt hele tiden! Satt og gjespet på kafe kl 12! Spiste mat da jeg kom hjem og sovnet på sofaen kl 14.. :riste: Må komme meg ut en tur nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Har forresten vært hos legen i dag og søkt fødeplass. Hadde helt glemt at det skulle gjøres i dag, så fikk ikke tenkt meg ordentlig om. Stod egentlig bare mellom Ullevål og ABC, men ble til at jeg valgte Ullevål. Kan føde på ABC neste gang..

Skal tilbkae i uke 10 for å ta blodprøver og sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...