Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Alabama

heisan.:) stakk innom og tenke å sei at eg heier på deg :) lykke til videre med prøvingen.dette går snart i boks !

begynner å bli verpesjuk sjøl.så håper å bli enig med typen å begynne på prøvingen snart !:)

:velkommen:

Takk for at du heier på meg! Skal prøve å ikke svikte deg :5:

Jeg venta 1 1/2 år på at samboer skulle bli klar. Var sååå klar selv!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var tempen i dag da Alabama? :skravle:

2 uker.. :dåne: såååå utrolig lenge å vente.. :sjenert:

Morsomt at du er så postivt for tida, sånt smitter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Gikk opp fra 35,90 til 36,47. Akkurat over coverline, så da var nok EL i går. Er forresten øm i dag også, er vel bare bivirkninger. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, er det så presise temperaturmålinger ute og går? :hakeslepp: Hva er ideelt for babylaging, høyt eller lavt? Kan ingenting om sånt jeg.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Oi, er det så presise temperaturmålinger ute og går? :hakeslepp: Hva er ideelt for babylaging, høyt eller lavt? Kan ingenting om sånt jeg.. :fnise:

:fnise:

For å kunne tolke tempen må man ha temperaturmåler med to desimaler. Det som er greia er at tempen stiger ca 0,2-0,5 grader etter EL og holder seg høy frem til mensen kommer. Da synker den igjen. Hvis man blir gravid, stiger tempen enda litt eller holder seg høy.

Så man kan bekrefte at man har EL ved å måle tempen, men det er en omstendelig prosess, må ha vekkerklokka på til samme tid hver morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Litt enklere med EL-tester ja, men de viser jo ikke eksakt når det skjer, og det er heller ingen garanti for at det skjer i det hele tatt.

Ja, håper inderlig jeg får være med på oktoberbølgen! Du også, Zia!! Og alle dere andre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...