Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Lukten kan best beskrives som "innestengt", selv om jeg lufter mye, og går fort naken nedentil 20-22 timer i døgnet når jeg har fri. Det lukter ikke fisk, jeg har ingen kløe el, ingen guffen utflod, og føler meg helt fin. Det kan virke som om lukten til en viss grad blir sterkere om jeg spiser mye sukker et par dager på rad. Kan og virke som om svettelukten min generelt er dårligere de dagene lukten fra underlivet er sterk. Kan det være noe så banalt som at jeg bør slutte å vaske kun med vann, og begynne å barbere meg igjen? Jeg slurvet med både såpevask og barbering nå de siste 2 årene jeg har vært singel, og jeg klarer ikke helt huske at jeg hadde liknenede problemer før. Muligens sporadisk, men ikke slike langvarige runder som dette. Har også for det meste håndvasket klærne mine (har ikke vaskemaskin, og ingen umiddelbare planer om å skaffe meg det heller), med eddikskylling nå og da. Kjønnsykdom er totalt umulig, med mindre det går an å bli smittet fra toalettseter. Har begynt med probiotika oralt i dag, og vask med ren glyserinsåpe, og kommer til å barbere meg i morgen om jeg får tid. Vurderer også å kutte kraftig ned på sukker, bruke probiotika nedentil, koke undertøyet, og muligens kjøpe vagitorier med teatreolje. Canesten er totalt uaktuelt pga svært sterk allergisk reaksjon som barn. Det tør jeg rett og slett ikke utsette meg selv for en gang til. Prevaryl har jeg vurdert, men utsetter det frem til jeg har prøvd meg litt frem ellers. Og som sagt, jeg klør ikke i det hele tatt. Lege er ikke aktuelt for en bagatell som dette før jeg eventuelt blir sexuelt aktiv igjen. Er det andre ting jeg bør vurdere? Vet mange bruker hvitløk vaginalt, vil dette påvirke kroppslukt og ånden?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå