Gå til innhold

Kleskrise


Gjest luzylue

Anbefalte innlegg

Gjest luzylue

Hei. Jeg har de siste to årene gått mye ned i vekt og blitt mye høyere. Jeg er slankere enn jeg har vært noen gang, selv om jeg fortsatt har litt igjen før målet er nådd. Har ellers alltid vært liten, lubben med store hofter og litt ekstra på mage/rumpe. Derfor har jeg vært vant til å kle meg etter det. Har brukt lange topper feks. for å skjule magen og rumpa, joggebukser og lignende.

Nå som jeg har blitt slankere (og høyere) syns jeg det er så vanskelig å kle meg pent. Det er så uvant og jeg ender ofte opp med mye lag på lag og det blir bare ikke fint. Det ser helt feil ut. Ser ut som jeg prøver å skjule ting som jeg egentlig kan bli flinkere til å framheve :P Får ofte høre at jeg har en fin og slank kropp. Må innrømme jeg er ganske stolt selv over det jeg har oppnådd, men jeg greier liksom ikke bli kvitt den følelsen av å måtte gjemme bort alt mulig.

Kanskje det bare er selvtilliten min det er noe med, men er det andre som er/har vært i samme situasjon som har råd å komme med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo ta med deg en venninde som kjenner deg på shopping og forklar de at du er på jakt etter noe nytt og si hva du er på jakt etter sånn som du beskriver det her.

Eller så kan dere gå igjennom garderoben din og se hva som kan kombineres på nye måter der.

To hoder tenker bedre enn ett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...