Virilja Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Jeg går på p-pillene Yasmine, som fungerer fint for meg, men for et par dager siden hadde både jeg og mannen diarè. Jeg vet at p-pillene kan bli 'usikre' hvis man kaster opp, men hva så med diarè? Vi har hatt sex etter dette og jeg kom ikke på det før nå!
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 p-pillener ikke sikker hvis du har diare, fordi det ikke er mulig å hvote hvor stor del av den som absorberes fra tarmen.
cogito Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Det kan sjølvsagt vere ein sjanse på at virkestoffene ikkje har blitt ordentleg tatt opp i kroppen, avhengig når du tok p-pilla. Trur det bruker å vere ei grense på 4 timer. Har det gått meir tid enn det, kan du vere trygg. Les pakningsvedlegget.
Virilja Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2010 Det kan sjølvsagt vere ein sjanse på at virkestoffene ikkje har blitt ordentleg tatt opp i kroppen, avhengig når du tok p-pilla. Trur det bruker å vere ei grense på 4 timer. Har det gått meir tid enn det, kan du vere trygg. Les pakningsvedlegget. Ok. Takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå