Gå til innhold

Ekstasas verden


ekstasa

Anbefalte innlegg

Første gang jeg gjør dette.....

Litt merkelig i grunn,å sitte her å skrive dagbok på nettet, men hvem vet vel hvem jeg er...... :)

I dag er det siste dag før helga, og jeg gleder meg noe helt vanvittig til å reise hjem til Ålesund for helga!!

Er for øyeblikket drittlei av å være her og ikke minst av skolen,så nå gleder jeg meg til en helg med bare litt jobbing på lørdag og ellers bare sløving....

Skal ikke engang på byen denne helgen,så sånn sett kan du si at det er den første helgen på sju uker uten en tur på byen....*skal bli SÅÅÅÅ deilig*

Kanskje jeg får møte go gutten min i helga også....da hadde alt blitt kjempefint...:hjerter:

Vet i alle fall at jeg skal på besteforeldrebesøk i helga....Og det er skikkelig gøy....Har verdens morsomste mormor oog morfar....De er bare verdens nydeligste personer.....

Ha en kjempehelg alle sammen!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for hilsenene!!!! Ble veldig glad for dem... :D

De varmet faktisk skikkelig etter den dagen jeg har hatt på jobb i dag...Møtte gjøre dobbelt så mye som jeg vanligvis gjør, så jeg endte p med en og en halv times overtid.....Blir selvsagt penger av det,men ryggen min har måttet betale....kommer til å ligge rett ut i hele kveld..... :cry: (Det er vel lov å syns litt synd på seg selv da vel...?)

I går møtte jeg go gutten min.... :stortsmil:

Og jeg skal ærlig innrømme at om det er en person jeg bare liker bedre og bedre,så er det den mannen.......Han er bare en nydelig person..... :hjerte:

Men med tanke på at jeg har prøvd leeeeeenge nå å ikke falle for han,så må jeg vel nok en gang sette hælene i bakken og prøve å stå i mot....(selv om jeg i grunn bare har lyst å falle for han.....)

Men hva kan jeg i grunn gjøre med det?!?!?

I går kjente jeg,helt seriøst,bena mine bli til gele når han kysset meg.....

Merkelige saker det her....kort tid etter at jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle ta meg en pause,heller konsentrere meg om vennskap,enn om kjærlighet, da skjer dette....*FRUSTRERENDE* :x

Nå skal jeg legge meg på sofaen og prøve å sove vekk lydeen av fotballkampen på tv....

du får han en fortryllende helg!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er det søndag......

Tror nok at dette kan bli sett på som den beste dagen i hele uka..... :)

Har sittet å sett på dårlige serier go røyket masse,og spist snop.....Med andre ord; jeg har hatt en herlig usunn dag....Å jeg synes i grunn jeg fortjener det,ettersom det neste uke bare kommer til å være stress og jeg derfor ikke kommer til å spise så altfor mye....så sånn sett kan jeg si at jeg har spist slik at jeg har noe å gå på..... :oops:

Og røyken er i grunn den eneste litt "gale" tingen jeg tillater meg til hverdags,så sånn sett må det være lov med litt ekstra i helgene....Pluss at om jeg hadde gått ut i går så hadde jeg røkt dobbelt så mye,og derfor er jeg i grunn sunnere nå....hehe.....(Lenge leve søndagsunnskyldninger)

Jeg har allerede begynt å glede meg til den dagen jeg har fri neste uke,for da kan jeg reise hjem og møte go gutten min igjen (siden jeg er ukespendler og han selvsagt bor på det stedet hvor jeg bare er i helgene)

Det har vært herlig å få møte han igjen denne helgen,og det er deilig å ha noe å glede seg til......

Nå skal jeg se mer tv og i alle fall ut å ta meg en røyk.....

Kommer tilbake med helgens flauser i morgen!!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altfor tidelig på morgenen til å kunne gjøre noe....

Sliter med i det hele tatt å ha øynene åpne.....*trøtt*

Glede fra helgen har i alle fall forsvunnet ganske raskt....Har ikke hørt noe fra go gutten siden fredag,og begynner å bli lettere irritert....Hva er det med menn som gjør at de ikke kan ta kontakt en gang i blant,uten at vi må ta kontakt først....Det må sies at jeg allerede har prøvd å få kontakt,men at han sikkert er i Sverige fortsatt og at det er derfor jeg ikke hører noe....Jeg håper i alle fall at det er slik det er....

Over til denne helgens flauser.... :D

Jeg har denne helgen glemt å ta på meg BH før jeg løp hjemmenifra for å rekke bussen,jeg har slått en fremmed mann på bussen,jeg har gått på en lyktestolpe på jobb,og jeg har sendt 15 teksmeldinger feil på tre dager..... :oops:

Og før du spør deg selv om jeg overdriver.....NEI jeg gjør dessverre ikke det....jeg har alltid vært en forferdelig klumsete person,som alltid klarer å tabbe seg ut....Og med dette og det at jeg i tillegg er vanvittig surrete,blir mine dager som oftes alt annet enn rolige....

Om jeg bare ligger hjemme og ser på TV,og kanskje sender en og annen tekstmelding,ender jeg alltid opp i lange telefonsamtaler hvor jeg må forklare for eksempel mine foreldre hvordan det har seg at de får meldingene jeg (tror) jeg har sendt til go gutten.......Lenge leve disse små og (u)betydelige flausene......

Om jeg ikke har fått svar i morgen kommer jeg til å være veldig sint :evil: ,og kanskje til og med litt lei meg....så kom igjen og kryss fingrene for meg alle sammen.....

Men nå bør jeg vel begynne å gjøre noe....Ikke det at jeg vet hva jeg skal gjøre,men jeg tror jeg bør g meg med denne dagboken akkurat nå og heller begynne å kikke ut i luften......

Litt små nervøse klemmer fra ekstasa :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerter:

Var hjemme i går....Møtte go gutten min igjen,så det var faktisk verdt de nesten to timene med bussen hver vei....Hadde det kjempefint hele kvelden, om du ser bort i fra at jeg er sikker på at jeg fikk både koffein og nikotinsjokk...(Kjentes i alle fall slik ut,siden hele meg skalv og jeg var våken til langt på natt)

Møtte også min beste venn for en gangs skyld..I det siste har det endt med at vi bare prater på telefon,og aldri møtes...(er helt og fullt min egen skyld siden jeg har så mye å gjøre i helgene) Så når jeg så han i går på vei over et lyskryss pratende i mobiltelefon, sprang jeg så fort jeg klarte,hoppet på han og gav han en klem....Det var skikkelig deilig... :D

Men jeg måtte gå med en gang så jeg fikk ikkke pratet noe med han i det hele tatt,men jeg fikk i alle fall gitt han en veldig dyrbar klem...

Gleder meg til helga,for da skal jeg hjem igjen og ut på lørdagskvelden....Vi skal i alle fall prøve å finne på så mange sprell vi kan uten at lovens lange arm må hjelpe oss hjem... :P

Vi er forsåvidt veldig flinke til å oppføre oss sånn sett,men en gang i blant har vi vært kjent for å la det gå litt over styr..Men vi skal nok klare oss.... ;)

Dagens greie er hvorvidt jeg skal slutte på skolen eller ikke...Jeg elsker å holde på med mange av de tingene vi holder på med,men samtidig er jeg ikke sikker på om jeg orker å pendle fram og tilbake hver JÆ***A helg i et år til...Vil heller være hjemme og tjene penger.....

Om du har noen innspill; for all del,gi meg en melding!!!Trenger all den hjelpen jeg kan få.... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

dagene begynner å bli kortere og kortere....Er ikke det HÆÆÆÆÆRLIG??!!!

Jeg synes det er så deilig når dagene blir korte, for da går tiden bare fortere og fortere....det er nå bare 7 måneder og tre uker til jeg reiser hjem for godt ( ialle fall for et par år) og flytter inn sammene med en venninne i byen....skal bli så godt....

I alle fall så lenge min kjære holder seg i byen og ikke reiser hjem til sverige, men det har han lovet meg at han ikke kommer til å gjøre.....:)

Har enkelte ganger vanvittig dårlig samvittighet for at han er nødt å sitte å vente på meg dette året, og bare få se meg i helgene. Men han kommer mest sannsynlig i overimorgen på besøk håper jeg.....Det blir koselig.... :hjerter:

Men tilbake til min dårlige samvittighet; når han sier at det ikke gjør han noe å vente på meg, bortsett fra det at han savner meg store deler av dagene.... (noe som i grunn sjarmerer meg i senk.....)

men nå er i alle fall ALT kjempeflott!!!!!!

:hoppe:

Kjempeklemma fra ekstasa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Nå har jeg latt være å skrive veldig lenge.....

Min kjære har reist sin veg, mest sannsynlig for godt tror jeg.... :cry:

men jeg er ikke helt sikker siden jeg ikke har pratet med han siden før han reiste.....I tillegg tror jeg ikke jeg kommer til å få mensen denne måneden heller......Håper i grunn at den ikke kommer også..... :)

Jeg er glad i gutten og savner han masse, men jeg kan ikke tvinge han til å gi opp sin egen framtid for meg, og det er jeg ganske stolt av at jeg heller ikke har gjort....Følelsene mine går så opp og ned nå fro tiden, men jeg finner vel ut av det til slutt...Om han bare kunne ringe meg, slik at jeg får høre stemme hans....Men det kommer vel til slutt...... :roll:

Det er veldig lite annet som skjer i mitt liv for tiden....Jeg har blitt en oversosial dott, som eneten sitter her (i dette rommet og ikke på internett) hele dagen, eller sitter nede med venner og pjatter....... Mye så skal gjøres ferdig før jul, og vi jobber på spreng for å holde alle deadlines....

Apropro det; jeg må stikke....skal lage ferdig cdcoveret mitt.....m *whish me luck!!!!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...