Gå til innhold

Jeg er så svimmel!

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Søndags morgen våknet jeg veldig svimme, men trosset det og tok meg en liten ridetur hvor jeg praktisk talt holdt på å dette av, hadde ikke styring i det hele tatt. Mandag og i dag har jeg liggi hele dagen, skulle egentlig hatt tentemnen men er så svimmel, holder meg fast når jeg går og ligger rett ut i sengen. Vansklig å treffe tastene på pc´n, alt går rundt. Gjennomsvett av å gå opp trappen, men ingen andre symptomer. Burde jeg gå til legen, eller kan de ikke gjøre noe fra eller til uansett? Er det noe som kan hjelpe egentlig, bortsett i fra å ta tiden til hjelp? Jeg går jo glip av alle tentamenene!!! jeg har spist og drikki normalt

(mamma var veldig svimmel en dag sist uke, men det gav seg etter en dag, kan det være noe virus som går? )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det vedvarer slik det har gjort nå så bør du absolutt gå til legen. Du kan ha fått virus på balansenerven, f.eks, og det finnes det behandling for.

Skrevet (endret)

Jeg har hatt virus på balansenerven nylig, dette høres ganske likt ut... Legen kan gi deg respet på piller som hjelper litt, samt sykemelding hvis det blir langvarig. Ellers er det bare å smøre seg med tålmodighet og ta tiden til hjelp. Men jeg ville tatt en tur til legen, om ikke annet så for å utelukke noe mer alvorlig.

Endret av Daria
Gjest AnonymBruker
Skrevet

hvor lenge burde jeg vente før jeg går da? føler meg temmelig teit, er sengeliggende fordi jeg er svimmel.. :( og hvordan kan de finne ut hva det er?

Skrevet

Jeg er ikke sikker, jeg vil tro de kanskje kan finne det ut med en blodprøve? Jeg ville tatt en telefon ned til legekontoret i dag og hørt med dem. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

ja, jeg burde vel det.. Har ekstrem sprøyte og legeskrekk pga traumatiske opplevelser som barn fordi jeg var mye syk, så ville lissom høre med "dere" om det kanskje ikke var nødvendig med legebesølk likevel.. menmen, jeg overlever vel!

Skrevet

Jeg ville vært ærlig og forklart i telefonen det du skrev her - at du har dårlige erfaringer som har gitt deg en slik skrekk. De fleste vil være forståelsesfulle og legge til rette så godt de kan for at du skal få en bedre opplevelse om du må ned. Lykke til og god bedring. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

vært hos legeni dag, er nok desverre virus på balanseverva.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...