leana Skrevet 23. mars 2010 #1 Del Skrevet 23. mars 2010 Hei hei! Da tenkte jeg å opprette en bryllupsdagbok, hvis jeg får det til... Leana skal endelig få gifte seg med sin elskede Tarzan, 4.desember 2010! Det som allerede er planlagt er: -kirke, prest, klokkeslett -forlovere -brudekjolen -lokale -en halvveis gjesteliste... -fotografering gjennom hele dagen av en freelancer Mye som gjenstår, og førsteprioriteten er: -fotograf (studiobilder til stueveggen) -gjøre ferdig gjestelisten -klær til Tarzan -meny!!!!!!! og catering? Aner ikke hvordan man skal gjøre det meste av det, da jeg virkelig ikke har planlagt bryllup før men GLEEEDEEER OSS!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. mars 2010 #2 Del Skrevet 23. mars 2010 Gratulerer, hva slags kjole er det du har valgt å gå for? Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leana Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 23. mars 2010 Tusen takk! Jeg har kjøpt skreddersydd fra Taiwan via Ebay :rødme: Den er NYDELIG, synes jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå