Gå til innhold

Har jeg en annen smak en dere?


Gjest Seventeen

Anbefalte innlegg

Gjest Seventeen

Jeg er en jente som ikke er født i norge. Jeg er jomfru. Jeg er 17 år. Jeg liker gutter. Men min far og mor og familie vil ikke at jeg skal ha kjæreste. Det jeg ikke sjønner er at mange pene jenter er kjæreste med stygge gutter. Er det ikke viktig å vokne opp med en pen gutt med sixpak og pene brune øyne?

Jeg fårstår ikke jente normenns smak. Er dere sånn som ikke tenker på dette? Når det kommer til en gutt jeg fårelsker meg i er disse tingene viktige: søtt fjes, brune øyne, ganske høy, muskler, tjene mer enn meg, ha mer utdannelse enn meg, være snill.

Hvorfor, hvis jeg har rett, har dere andre smak? Jeg fårstår ikke foreksempel at noen jenter vil være sammen med en mann som tjener mindre. Hva sier jentevennene deres da? Er ikke det veldig rart? Eller at det er ok at gutten har sjegg, er tykk eller lav. Hvorfor hvis dere selv er pene jenter?

Siden jeg må gjifte meg med den første mannen jeg blir kjæreste med vil jeg gjerne fårstå litt mer. Og det med å ligge sammen. Er alle menn like der. Jeg fårstår ikke hvordan noen kan være "god i senga".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maxtor

Jeg er mer opptatt av at mannen har en hjerne enn muskler.

At han tjener mindre enn meg bryr meg ikke, det er ikke utdannelsen hans jeg falt for.

Men selve mannfolket.

Jeg føler ingen trang til å rettferdiggjøre hvem jeg faller for til andre. Er tross alt jeg som skal være med personen, ikke de =D

Og jo, sex er en totalt forskjellig opplevelse fra person til person.

Noen er myke og forsiktige, noen er veldig fomlete, noen er egoistiske, noen er hardhendte.

God i senga er vel veldig individualistisk, det jeg liker, liker ikke nødvendigvis du.

Det må du nesten finne ut av selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Litt vanskelig å finne en fyr som har høyere utdannelse enn deg når du er 17 kanskje? :)

Om du tenker på voksne damer, så har de kanskje litt annerledes smak enn deg nettopp fordi de er mer voksne. Kvaliteter som sixpack er viktigst for småjenter og det at du ikke forstår at damer kan være sammen med menn med skjegg viser jo ikke akkurat enorm modenhet.

Det at du vil ha en mann som tjener mer enn deg og har høyere utdanning enn deg kan også være litt kulturelt betinget.

Men i bunn og grunn så er det så enkelt at mennesker har forskjellig smak, og derfor har du annen smak enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du blir eldre kommer du forhåpentligvis til å skjønne at alle disse tingene du anser som svært viktige ikke er det.

Utdannelse, penger eller utseende betyr ingenting hvis ikke mannen er snill og god og behandler deg slik du føler du fortjener å bli det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinnie har så rett.

Jeg vet med meg selv at utseendet ikke spiller noen rolle til syvende og sist, så sant personen ikke er kraftig overvektig.

Jeg har opplevd å bli veldig betatt av menn som jeg vanligvis ikke ville sett på to ganger. Altså, utseendet var ikke my cup of tea. Men etter hvert som jeg lærte dem å kjenne, fikk jeg et helt annet syn på dem. Jeg ble tiltrukket av personligheten og ikke utseendet.

Hvorfor vi har annen smak? Smaken er som baken, delt i to.

Ingen er like vet du. Og takk og lov for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente som ikke er født i norge. Jeg er jomfru. Jeg er 17 år. Jeg liker gutter. Men min far og mor og familie vil ikke at jeg skal ha kjæreste. Det jeg ikke sjønner er at mange pene jenter er kjæreste med stygge gutter. Er det ikke viktig å vokne opp med en pen gutt med sixpak og pene brune øyne?

Jeg fårstår ikke jente normenns smak. Er dere sånn som ikke tenker på dette? Når det kommer til en gutt jeg fårelsker meg i er disse tingene viktige: søtt fjes, brune øyne, ganske høy, muskler, tjene mer enn meg, ha mer utdannelse enn meg, være snill.

Hvorfor, hvis jeg har rett, har dere andre smak? Jeg fårstår ikke foreksempel at noen jenter vil være sammen med en mann som tjener mindre. Hva sier jentevennene deres da? Er ikke det veldig rart? Eller at det er ok at gutten har sjegg, er tykk eller lav. Hvorfor hvis dere selv er pene jenter?

Siden jeg må gjifte meg med den første mannen jeg blir kjæreste med vil jeg gjerne fårstå litt mer. Og det med å ligge sammen. Er alle menn like der. Jeg fårstår ikke hvordan noen kan være "god i senga".

Jeg synes du høres ut som en helt normal norsk jente. ;) Det er kanskje ikke alle som vil si høyt at mannen må tjene mer og ha høyere utdannelse enn henne, men i praksis er det likevel vanligere at det går den veien enn omvendt. Det eneste er at det nok ikke er vanlig å kreve at gutten skal ha brune øyne, men det finnes jo noen med den preferansen også blant etnisk norske jenter. Og det er vel ikke færre kjekke blant norske menn enn i de ulike innvandrergruppene, så norske jenter har neppe lavere standard på sine kjærester. Men det er kanskje slik du oppfatter det?

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Åh herregud.. Håper for gudsskyld at dette er en trollpost. Innvandrerne i Norge har tydligvis mye å lære om moral og etikk. Lurer på hvor i all verden du kommer ifra..

Om dette er dine syn på kjærlighet og fellesskap i et forhold bør du virkelig vurdere å finne deg en annen utlending, ta med familien din og flytte tilbake hvor du kom fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Åh herregud.. Håper for gudsskyld at dette er en trollpost.

Frustrert innvandrergutt uten draget er mitt tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg synes du høres ut som en helt normal norsk jente. ;) Det er kanskje ikke alle som vil si høyt at mannen må tjene mer og ha høyere utdannelse enn henne, men i praksis er det likevel vanligere at det går den veien enn omvendt. Det eneste er at det nok ikke er vanlig å kreve at gutten skal ha brune øyne, men det finnes jo noen med den preferansen også blant etnisk norske jenter. Og det er vel ikke færre kjekke blant norske menn enn i de ulike innvandrergruppene, så norske jenter har neppe lavere standard på sine kjærester. Men det er kanskje slik du oppfatter det?

Å finne en mann som tjener mer enn seg som jente er veldig enkelt i Norge ettersom vi enda ikke har klart å få damene opp i lønn. At jenter har krav til sin partner er vell akkurat som vi menn har krav til våre damer/jenter/koner. Kulturelle forskjeller mellom etnisk norske og innvandrer grupper er fortsatt utpreget, så jeg vil si at tror norske jenter ikke burdte bekymre seg over noe som helst vedrørende det å velge seg en partner. Det er ingen andre en dem selv som bestemmer hvem dem skal være med, å det er jo bare helt supert. Vi er jo frie mennesker jente som gutt. Men lykke til med å finne deg den du måtte ønske, men vær ikke sikker på at du vil få det som du vil, med den du ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

man trenger ikke å være skjeggløs ha brune øyne eller sixpack for å være pen? det e selfølgelig forskjellige smaker når det kommer til menn, men, syns det blir for dumt å si at sixpack er det eneste som er fint !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...