desperate Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Pappa har hatt sin Nokia 5210 i sikkert 7 år eller noe i den duren, og den begynner nå å synge på siste verset. Han trenger en mobil som tåler en del pga jobben. Han trenger ikke noe avansert - den eneste oppgraderingen han vil ha er vel egentlig MMS-funksjon, og eventuelt et kamera. Ettersom det er Nokia han har hatt i alle disse årene, er det vel enklest hvis han holder seg til det merket, men han er ikke helt teknologisk tilbakestående, så jeg utelukker ikke nødvendigvis andre merker. Er det noen som har noen forslag?
Henkie Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Pappa har hatt sin Nokia 5210 i sikkert 7 år eller noe i den duren, og den begynner nå å synge på siste verset. Han trenger en mobil som tåler en del pga jobben. Han trenger ikke noe avansert - den eneste oppgraderingen han vil ha er vel egentlig MMS-funksjon, og eventuelt et kamera. Ettersom det er Nokia han har hatt i alle disse årene, er det vel enklest hvis han holder seg til det merket, men han er ikke helt teknologisk tilbakestående, så jeg utelukker ikke nødvendigvis andre merker. Er det noen som har noen forslag? DENNE tåler ALT
aluminium Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 En litt mer sivil mobil er Nokia 3720. Tåler ganske mye, er ikke så stor og brutal som Sonimen. Jeg har to stykker i familien som har slike, ene er snekker og den andre jobber i skipsindustri og telefonene deres får ganske mye juling. 3720en funker fortsatt perfekt! http://www.youtube.com/watch?v=GxRwEtIOumE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå