Gjest Tex Skrevet 12. september 2003 #1 Skrevet 12. september 2003 Jeg er på jakt etter en peisovn som ikke ser ut som en hytteovn og som har røykuttak på siden. Noen som har noen linker...? Jeg har prøvd å søke litt, men ikke funnet noe... Er veeeeldig takknemlig for hjelp :blunke:
cappocino Skrevet 12. september 2003 #2 Skrevet 12. september 2003 eneste merke jeg kommer på i farten http://www.jotul.no/
Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2003 #3 Skrevet 12. september 2003 Dovre har også ovner. Jeg var inne på en side forrige uke som jeg skal se om jeg finner igjen til deg... Hilsen Lille meg
Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2003 #4 Skrevet 12. september 2003 www.nordpeis.no hadde noen fine, men jeg fant ikk ut hvor røykrøret satt. Adressen til Dovre er www.dovrepeisen.no og der inne fant jeg en link til www.peis.no som igjen hadde flere linker, samt nyttig informasjon. Kan jo også tipse deg om at Bygg Reis Deg-messen begynner på Varemessen 23. september. Dovre skulle i hvert fall være der. Hilsen Lille meg
:-) anna Skrevet 12. september 2003 #5 Skrevet 12. september 2003 Vi er også på jakt etter peisovn for tiden. Var på byggemesse på Vallhall forrige helg og skaffa masse brosjyrer. Prisene går fra 8000 for de minste opp til 16 -20 000 for de aller dyreste. Fikk tips om at det var billigere i Sverige så jeg tenkte jeg skulle sjekke noen svenske nettsteder. Det er dovre, jøtul og nordpeis som er de største her i landet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå