Frøken Mjau Skrevet 22. mars 2010 #1 Del Skrevet 22. mars 2010 Heisann. Da har jeg tadd steget til å orde meg en elektronisk treningsdagbok. Spennende Litt om meg da... Er ei dame på 24 år,har samboer,katt og hest:-) Jobber ikke for tiden,men håper at jeg får en jobb med tiden. Dagene bruker jeg mye på hesten min,holde huset reint,soving.Har også en stooor lidenskap for veteranbiler og så har jeg begynt å spille litt gitar Lager denne dagboka for å få inspirasjon til å trene mere,å spise litt mer sunt,å ikke minst gå ned kiloene jeg har lagt på meg kansje få nye venner som er i samme situasjon Jeg går en del turer og svømmer litt på treningsenter,men ønsker å gå mer tur å svømme mer. Har jeg en slik dagbok vil det bli litt mere "press" på meg. Har en del trening når jeg rir på tur med hesten min,da han er veldig krevende(ex traver) Tenkte å ha veiedag på tirsdag,og midjemål. 1 veiing bli altså i morgen Har også Cøliaki,så kansje det er noen andre hær som har det samme?? Vektmålet mitt for 2010 er 70 kg. Drømmet målet er 65 kg :gjeiper: Høyden min er 171 I dag har jeg gådd meg tur i FINVÆRET i 2 timer. Hærlig:D Hesten fikk fri,siden vi var ut en tur i går. bli nåkk en ridetur i morgen,viss været er bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 23. mars 2010 #2 Del Skrevet 23. mars 2010 Hei og velkommen inn i treningsdagbøkene! Ganske ny her selv og tenker det samme som deg at med en sånn dagbok så blir det ikke så lett å skulke unna treningen Deilig å gå turer i dette vårværet ja, helt fantastisk å se at våren er på vei for fullt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Mjau Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 23. mars 2010 Heia. Tusen takk for det,og tusen takk for innlegg i boka :-) Jeg må innjom å se på din dagbok åsså. Ja,kjæmpe hærlig med finvær å snart vår:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Mjau Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 23. mars 2010 Første veiedag i dag(æsj)hehe.....(veier meg når jeg står opp om morran) altså..:77,9 kg og 78 cm rundt midja.(det kunne ha vært værre) det e vel det eneste man kan trøste seg med. Finvær i dag å...elsker sola :D så det ble en ridetur me gampen...først rolig,åså stesser han seg opp på hjemoverturen..jæææskla irriterende. Det koka sikkelig over for han,så det ente opp i at han sklei å datt med meg under seg. Det gjikk heldigvis bra,men jeg får vel et blått kne. Heldigvis for hestn så landet han mykt,altså på meg...hehehe:P Ble en tur i svømmehallen ca 50 min, med rolig svømming. tenkte å dra flere ganger i uken for å svømme,men får fort hodepine pga av den tette luften. så det holder nåkk med 1 gang i uken ;-) har ikke spist noe godteri i dag. Flinke Mjau ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Mjau Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 25. mars 2010 hei å hopp:) Har gått tur i dag...deilig..var ute i ca 1 1/2 time. har en laaang bratt bakke, ved der vi bor, som jeg gjikk opp to ganger. No sitter jeg å koser meg litt te,å venter på det brødene som jeg har baket skal bli ferdig. nam;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå