cahaal Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 NÅ er tolmodigheta mi slutt så det koster etter! I begynnelsen av januar bestilte jeg en beltestol hos Kiddies.de 14 dager etter så kommer det et postbud på døra, med en pakke på døra. Kjempeflott tenkte jeg, for jeg skulle reise bort den dagen, så da passet det perfekt å bytte stol på eldstemann. MEN, når postbudet kommer med pakken så er det emballasje av en vippestol... Og det hadde ikke jeg bestilt! Så jeg nektet å ta imot pakken, og sendte den i retur. Sendte en mail til tyskland hvor jeg ba de om å sende korrekt vare. Sendte ny mail noen minutter etterpå og ba de heller om å heve kjøpet. Jeg hadde ikke tid til å vente på ny stol. Pga norske regler mht toll & mva så måtte jeg i så fall betale 500,- for å se i eska. Men siden det var bilde av en vippestol så åpnet jeg ikke eska. 2 måneder og mange mailer med kiddies24.de så fikk jeg endelig tilbakebetalt beløpet - trodde jeg! De har betalt tilbake alt untatt 500,- Så nå står jeg som kunde og må betale for en feil som de gjorde! Hadde de brukt korrekt emballasje så hadde ikke jeg hatt denne krangelen - som har fortsatt siden begynnelsen av mars... Blir så innmari forbanna!!!! Og når jeg sender mail så er de så helvetes trege med å svare..... SÅ TIL DERE SOM VIL KJØPE NOE HOS KIDDIES24.DE - ANBEFALES IKKE PGA IDIOTISK OG TREG KUNDE"SERVICE". Jeg sitter her og har betalt for en feil de gjorde, og da uten å ha kjøpt noe som helst! Flere som har dårlige erfaringer med disse???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå