Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Har for noen dager siden oppdaget en bitteliten kul, litt større enn en kvise, som en vorte egentlig bare at den ikke stikker veldig ut.. Den vises ikke godt, men kjennes godt. Den er nesten rett oppafor klitten, akkurat der sprekken begynner. Hva kan det være? Må innrømme at jeg har hatt ubeskyttet sex, men det er noen uker siden nå. Må jeg virkelig til gynekolog for dette eller kan jeg bare gå på apoteket? Har jeg fått kjønnsykdomslignende symptomer?? Klødde på den et par ganger og det gjorde vondt en stund etterpå, men den klør ikke ..men den er litt ømtåelig, eller var det ihvertfall i begynnelsen. Håper noen kan svare meg for jeg sitter her og er veldig redd, tenker egentlig uhelbredelig kjønnssykdom og nå kan jeg aldri ha sex mer :/
Gjest pia_1599 Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 hadde selv no lignende inni min ytre kjønnsleppe, gikk 5 dager og ble hardere og større for hver dag som gikk. Siste dagen presset jeg på den harde kulen og PÆM det var en jævla kvise. haha! Hadde nesten hatt dødsangst og tanker om kreft for ingenting. Aner ikke om det er det du har, men kroppen har mye merkelige funksjoner som ikke er farlige;)
LetThemEatCake Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Det kan ju vara kondylom? Är den vitaktig och lite svampig? Eller är det mer som att det ligger något under huden? Gör det ont när du klämmer på den? Om det gör ont när du klämmer på den och den inte ser konstig ut är det förmodligen bara en liten inflammation under huden. Ser den däremot konstig ut, svider eller har en konstig textur så bör du gå till ungdomsmottagningen eller gynekologen för att se vad det är. Om det är kondylom så är det ofarligt och man brukar inte göra någonting åt det. Det finns ett medel du kan pensla på, men det är inte nödvändigt, det försvinner av sig självt (det kan ta upp till 2 år dock). Det kan ju vara herpes också, men det brukar vara öppna sår, och det är betydligt mer smärtsamt än kondylom och kräver behandling. Du kan ju faktiskt ringa till gynekologen och se vad de säger?
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Åh herreguuuud! Det vare bare en kvise og jeg som hadde dødsangst! Den så ike ut som eller føltes som en kvise, men begynte å pirke i den å klemme og ut kom det jammen med den hvite ekle men akk så deilige guffa. KJeg er så sinnsykt lettet nå at det er ikke til å tro. Tusen takk for svar.. nesten, bare nesten litt småflau over at jeg måtte lage ett innlegg om det men jaja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå