Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Har vært dårlig siden natt til lørdag. Har hatt mye vondt i magen, mye og veldig løs avføring/diare, kvalm, har kastet opp 1 gang. Eg trodde det kanskje var omgangssyken, men eg har hovedsaklig vondt i magen. I natt har eg vært ganske kvalm, har brekt meg men ikkje klart å spy. Og hatt skikkelig vondt i magen. Eg klarer bare spise frukt og hvite knekkebrød. Prøvde meg på pytt i panne i går, men da gikk det 20 minutter og eg måtte løpe til nærmeste toalett. Regner med dette ikkje er omgangssyken likevel, siden eg ikkje har spydd noe særlig. Noen som veit hva det kan være da eller hva eg kan gjøre for å berolige magen litt? :søvn:
Rødtoppen86 Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Det er helt sikkert omgangssyken siden det innebærer både oppkast og diare. Selv kaster jeg nesten bare opp, mens andre får det ut andre vei. En gang kom det begge veiene samtidig, og det var det grusomme Noro-viruset som jeg ikke vil ha igjen. Kunne ikke ta en ml med drikke uten at det kom opp etter fem minutter. Da snakker vi om fare for å bli dehydrert. Prøv å få i deg drikke hvis det er mulig, litt og litt om gangen så det kanskje holder seg i magen. Drikker jeg mye, kommer det rett ut igjen, samme med mat.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Ja, men spydde bare natt til lørdag, og ut andre veien lørdag og søndag.. Etter det har eg bare hatt vondt i magen (med noen små innslag av kvalme).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå