Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Har nettopp tatt ut noen sting, men synes arrene er veldig synlige og røde. Finnes det noe man kan gjøre for å gjøre de mindre synlige?
Rosebud Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Kelo-Cote er en gele man smører på, og skal gjøre at arrene blir mykere, mindre opphevet og lysere. Har prøvd den på et arr på hånden min en gang, og var godt fornøyd. Fåes på apoteket Du kan lese om den her: https://www.kelo-cote.com/ Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Kelo-Cote er en gele man smører på, og skal gjøre at arrene blir mykere, mindre opphevet og lysere. Har prøvd den på et arr på hånden min en gang, og var godt fornøyd. Fåes på apoteket Du kan lese om den her: https://www.kelo-cote.com/ Lykke til! Hvor mye kostet den Rosebud?
Rosebud Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Den er ganske dyr, men drøy; du skal bruke et kjempetynt lag. De har den i to størrelser, en på 6 g som koster 200 kr, og en på 15 g som koster i overkant av 350 kr. Hvis du skal bruke den på et større område bør du sikkert investere i den største; sparer på det, fremfor å kjøpe flere små
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Jeg skulle kjøpe tape til arr etter brystløft på apoteket, og fikk anbefalt silikontape. De sa at den tapen var best på arrbehandling av både nye og gamle arr. Skal byttes hver dag til arret er så borte det kan bli, slik jeg forstod det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 Jeg brukte silikonplaster da jeg hadde et stor arr på halsen. Siden arr ikke skal ha sol på seg det første året så brukte jeg plasteret fra operasjon til langt ut på høsten. Plasteret beskytter også arret for mekaniske påkjenninger. Arret i dag er veldig fint og lite synlig. Plasteret er dyrt, men kan fås kjøpt enkeltvis. Jeg delte det i to fordi det passet akkurat til mitt arr. Kjøpte også den kremen, men endte opp med å ikke bruke den da plasteret fungerte så godt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 Må bare legge til at jeg ikke byttet plaster hver dag. Mitt kunne sitte i mange dager. Jeg dusjet og gjorde alt som vanlig. Byttet det når det begynte å løsne på endene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå