Gjest TS Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Hei! Jeg sliter veldig med bulimi, depresjon og spiseforstyrrelser generelt, og tenkte endelig å snakke med legen min om dette. Rettere sagt spørre om jeg kan få fontex, har hørt det har god virkning spesielt på bulimi som er mitt hovedproblem.. Problemet er at jeg er så nervøs for å fortelle om alt dette. Legen min vet ingenting fra før, så må fortelle alt for første gang. Er livredd for å knekke sammen! Noen som har noen gode råd å komme med? Vært i samme situasjon før? Takk for svar!
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Hei! Jeg sliter veldig med bulimi, depresjon og spiseforstyrrelser generelt, og tenkte endelig å snakke med legen min om dette. Rettere sagt spørre om jeg kan få fontex, har hørt det har god virkning spesielt på bulimi som er mitt hovedproblem.. Problemet er at jeg er så nervøs for å fortelle om alt dette. Legen min vet ingenting fra før, så må fortelle alt for første gang. Er livredd for å knekke sammen! Noen som har noen gode råd å komme med? Vært i samme situasjon før? Takk for svar! Kan du ikke ta med deg et skriv som forklarer hva som er dine diagnoser og hvordan problemene utarter seg, fra den som har satt disse på deg? (Om det er en psykolog/annen lege evt). Så slipper du å forklare så mye? Blir sikkert lettere da
Gjest TS Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Ja men jeg er ikke formelt diagnostisert med noe... Har aldri snakket med noen om dette. Men det skal jo ikke mye til å skjønne at man har bulimi og er en smule deprimert når 50 % av dagen går til å henge med hodet over dass, mens resten går med til å hate seg selv mens livsgleden som allerede er i minus synker enda et par hakk.. Men ja, kan jo kanskje skrive selv? Så slipper jeg i allefall å måtte stotre frem hele dritthistorien mens jeg prøver å holde tårene i sjakk... Æsj, i mangel av et mer intellektuelt uttrykk, dette suger!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå