Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Jeg vurderer å begynne med Johannesurt. Synes de er dyre apoteket, så jeg lurer på om noen har noen nettbutikker å anbefale som selger dette, og eventuellt merker man kan kjøpe fra utlandet? Noen har har god erfaring med dette? Vil ikke ha noen diskusjon for og i mot, så ikke svar hvis du bare er ute etter å drive propaganda.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Som med alle kosttilskudd, se etter merker med "lang fartstid" og godt rykte. Perika og Kira er to som er mye solgt, og har godt rykte på seg. Pass og på at det er rent, og ikke inneholder andre urter. Jeg har brukt perika noe selv, men det tar ikke så godt som det jeg tok tidligere som gikk ut av produksjon.. Og du? Jeg vet du ikke ba om en pekefinger her, men les deg opp på interaksjoner i det minste. Johannesurt tar knekken på mye, og forsterker mye. Spesielt hormonprevensjon er en klassisk problemstilling. Drugs.com har en svært god liste.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Som med alle kosttilskudd, se etter merker med "lang fartstid" og godt rykte. Perika og Kira er to som er mye solgt, og har godt rykte på seg. Pass og på at det er rent, og ikke inneholder andre urter. Jeg har brukt perika noe selv, men det tar ikke så godt som det jeg tok tidligere som gikk ut av produksjon.. Og du? Jeg vet du ikke ba om en pekefinger her, men les deg opp på interaksjoner i det minste. Johannesurt tar knekken på mye, og forsterker mye. Spesielt hormonprevensjon er en klassisk problemstilling. Drugs.com har en svært god liste. Hvorfor må det være rent?
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Må og må. Hovedproblemet er at da får du plutselig ørten andre urter å lære om, noe som kan være krevende. Jeg husker bare alt det arbeidet som lå i å lese om johannesurt, og det er ikke snakk om at jeg hadde orket flerfoldige andre urter i tillegg. I tillegg må du gå gjennom importstatusen på hver enkelt urt for å være sikker på at du ikke importerer noe som er regner som narkotikum.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Må og må. Hovedproblemet er at da får du plutselig ørten andre urter å lære om, noe som kan være krevende. Jeg husker bare alt det arbeidet som lå i å lese om johannesurt, og det er ikke snakk om at jeg hadde orket flerfoldige andre urter i tillegg. I tillegg må du gå gjennom importstatusen på hver enkelt urt for å være sikker på at du ikke importerer noe som er regner som narkotikum. Man må da ikke lese om hver eneste urt. Er jo bare å teste det ut å se om det hvordan det virker. Har forresten bestillt en type nå da, så får håpe jeg blir fornøyd
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Urter har like store risikoer som andre medisiner, og et like stort spekter. Alt fra "ibux-nivå" til hjertemedisner. Med vanlige medisiner har du et visst håp om at en lege eller en farmasøyt kan gi deg råd, men de har tilnærmet 0 kunnskap om urter. Så ja, du tar en stor sjanse med å ta det uten å lese deg opp på det. Men håper det virker Husk å kjøp solbriller og solkrem til sommeren, og kondomer om du er sexualt aktiv
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Urter har like store risikoer som andre medisiner, og et like stort spekter. Alt fra "ibux-nivå" til hjertemedisner. Med vanlige medisiner har du et visst håp om at en lege eller en farmasøyt kan gi deg råd, men de har tilnærmet 0 kunnskap om urter. Så ja, du tar en stor sjanse med å ta det uten å lese deg opp på det. Men håper det virker Husk å kjøp solbriller og solkrem til sommeren, og kondomer om du er sexualt aktiv Jeg går ikke på noen andre medisiner, og mitt sexliv er nærmest ikke eksisterende, så tror ikke det er så veldig stress. Jeg vil prøve dette fordi jeg ikke ordet det byråkratiet det er å gå gjennom en lege hver gang jeg skal prøve ut noe nytt.
Sugerøret Skrevet 22. mars 2010 #8 Skrevet 22. mars 2010 http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____82291.aspx ikke glem at selv om websiden ser fancy ut,kan du fortsatt bli lurt Ikke alltid at billig er best og vær skeptisk! Du kan få noe skit som kan gi alvorlige bivirkninger.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mars 2010 #9 Skrevet 27. mars 2010 http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____82291.aspx ikke glem at selv om websiden ser fancy ut,kan du fortsatt bli lurt Ikke alltid at billig er best og vær skeptisk! Du kan få noe skit som kan gi alvorlige bivirkninger. Hva er vitsen med å svare når du ikke svarer på det jeg spør om?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå