Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Jeg har i den siste tiden følt en slags "lengsel" inni meg. En slags kribling,tomhet,mangel på noe,lyst på noe som er sentrert i mageregionen. Når jeg tenker på graviditet så virker det som om livmora skriker høyt... Skjønner godt om du som leser dette synes dette virker helt skrudd. Jeg fylte nettopp 28år. Jeg har ikke lyst på barn helt enda men vet jeg vil det engang i fremtiden. Men det virker som om kroppen nærmest skriker etter å bli gravid. det er en helt rar følelse.. Er dette virkelig den biologiske klokka? Kan den føles så sterk? Noen andre som har opplevd dette?
Gjest Airi Chikako Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Tror det er forskjellig fra person til person, det er jo hormoner som styrer det hele. Selv er jeg ikke 22 enda en gang, og min biologiske klokke ringer som bare det. Jeg vet at jeg ikke vil ha barn ennå, men den lengselen er der, selv om en fødsel ikke er noe jeg vil gjennom på lenge.
Gjest gjest Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Jeg er 21, og har bare så lyst på unge nå med en gang!! Tenker mye på hvordan det vil bli å gå rundt å være gravid og vente et barn med mannen jeg skal dele resten av livet med. Det er som du sier; kribling og lengsel i kroppen. Men; jeg har hverken kjæreste eller noen konkrete planer om å bli gravid enda, men uansett; jeg tror kroppen min vil nå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå