Gå til innhold

Jomfru med vibrator


Gjest Pia_1599

Anbefalte innlegg

Gjest Pia_1599

Hei, håper det er noen som har noen bra tips til meg:)

Jeg er ei jente på 19 år som fortsatt er jomfru.

Det plager meg ikke da jeg innerst inne er veldig glad for at jeg og eksen aldri kom så langt. Hadde nok bare angret.

Det jeg lurer på: Jeg har akkurat kjøpt meg en vibrator som jeg har lyst til å leke meg med.

Har tidligere bare onanert ved å stimulert klitoris da det holder i lange baner, hehe. Men vil gjerne penetrere med den også.

Når jeg er kåt får jeg stappet langefinger godt inn i skjeden og dette kjennes ganske godt. Men idet jeg "sniker" en finger til inn gjør det ganske vondt. Jeg får begge inn, men er veldig trangt og ikke spesielt behagelig. Gjør såpass vondt at jeg velger å trekke meg ut etter et par rykk.

Finnes det noen smarte tips/triks til hvordan jeg kan få utvidet meg? eller lage "rift" i jomfruhinnen (som det tydeligvis heter nå om dagen).

Har tidligere hatt gyn undersøkelse i forb. med sopp og han fortalte at alt så bra ut "inni der" og at min hymen var intakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Om du setter deg på huk, stikker to fingre inn og spriker med dem skal hinna forsvinne. Ja, det kommer nok til å gjøre vondt.

Husk glidekrem når du prøver med vibratoren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pia_1599

Hehe, ja jeg har glidekremen klar.

Når jeg bøyer meg på huk og "ser inn", er det en hudflik som er ganske synlig, er dette jomfruhinna? Og er det egentlig nødvendig at jeg har fingrene langt oppe i skjeden eller rekker det med noen cm for at den skal "løsne"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jomfruhinnen sitter like innenfor skjedeåpningen. Den er ikke så lett å se, men du kjenner den. De aller fleste har den ikke inntakt når de nærmer seg 20 år, den kan brytes ved f.eks idrett eller tampongbruk.

Det er bare å prøve deg frem, med mye glidekrem. Er ikke så mye mer å gjøre egentlig. Blir det for ille kan en gynekolog hjelpe deg å bryte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pia_1599

De aller fleste? hvem er nå det? Jeg kjenner flere venniner, noen 19 andre rundt 21 som er jomfru, og de har den fortsatt fysisk inntakt. Var tilogmed en lege som hadde sagt til hu ene at det ikke gikk ann å bryte den i gymtimer ol.

Bare å komme med fler tips, så skal jeg få testa det ut og begynne å slappe av;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men åh.. Det finns ingen "hinna"! Jomfruhinnan är ett hudveck och ingenting som är intakt eller inte. Spricker gör det om man är oförsiktig (och det kan det göra vare sig man är jomfru eller ikke), annars töjs det bara ut. Jomfruhinnan är en myt och jag trodde att alla visste det vid det här laget.

Hur som helst. Använd massor av glidmedel! Och ta det långsamt. Är det en stor vibrator? I så fall skulle jag börja med fingrarna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pia_1599

Ja, men er det ikke litt rart at en gynekolog sa til meg at jeg ville få plass til mer, altså to fingre, når den ikke var intakt?

Altså noe må man jo få tøyd ut.

Min vennine "tok sin egen" og kan nå få to fingre inn uten noe problem.

Hun synes dette har gjort ting mye lettere. Og jeg vil bare det samme.

Jeg har ikke prøvd vibratoren enda da jeg skjønner at den er for stor for meg nå.

Den er MINI, men hjelper lite når jeg nå kun får en finger inn og det føles behagelig.

Er jo veldig vondt med to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tordivel

Hei, håper det er noen som har noen bra tips til meg:)

Jeg er ei jente på 19 år som fortsatt er jomfru.

Det plager meg ikke da jeg innerst inne er veldig glad for at jeg og eksen aldri kom så langt. Hadde nok bare angret.

Det jeg lurer på: Jeg har akkurat kjøpt meg en vibrator som jeg har lyst til å leke meg med.

Har tidligere bare onanert ved å stimulert klitoris da det holder i lange baner, hehe. Men vil gjerne penetrere med den også.

Når jeg er kåt får jeg stappet langefinger godt inn i skjeden og dette kjennes ganske godt. Men idet jeg "sniker" en finger til inn gjør det ganske vondt. Jeg får begge inn, men er veldig trangt og ikke spesielt behagelig. Gjør såpass vondt at jeg velger å trekke meg ut etter et par rykk.

Finnes det noen smarte tips/triks til hvordan jeg kan få utvidet meg? eller lage "rift" i jomfruhinnen (som det tydeligvis heter nå om dagen).

Har tidligere hatt gyn undersøkelse i forb. med sopp og han fortalte at alt så bra ut "inni der" og at min hymen var intakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg sliter med noe av det samme. Har drevet med hesteridning i mange år, så kan ikke forstå annet enn at jomfruhinnen er bortevekk. Likevel får jeg kke inn "noe som helst", hverken to fingre, vibrator... Kjæresten min kommer heller ikke inn i meg uten at det gjør forbanna vondt, selv med mye glidemiddel :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Men åh.. Det finns ingen "hinna"! Jomfruhinnan är ett hudveck och ingenting som är intakt eller inte. Spricker gör det om man är oförsiktig (och det kan det göra vare sig man är jomfru eller ikke), annars töjs det bara ut. Jomfruhinnan är en myt och jag trodde att alla visste det vid det här laget.

Hur som helst. Använd massor av glidmedel! Och ta det långsamt. Är det en stor vibrator? I så fall skulle jag börja med fingrarna.

Den finnes. Noen har til og med en "heldekkende" hymen, kalt hymen imperforate.

Se wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Hymen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citerat från svenska wikipedia: "Detta är den vanligaste missbildningen i flickors könsorgan och bör åtgärdas innan hon når puberteten" och det syftar till den heltäckande hymen. Mödomshinnan är en krans av hud och inte någon hinna som lossnar eller försvinner när man blir av med oskulden. Den töjs ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Från norska wiki: "Selv om den omtales som en hinne, er det egentlig en ring med en åpning som varierer i størrelse og form fra jente til jente og som kan utvides"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jeg sliter med noe av det samme. Har drevet med hesteridning i mange år, så kan ikke forstå annet enn at jomfruhinnen er bortevekk. Likevel får jeg kke inn "noe som helst", hverken to fingre, vibrator... Kjæresten min kommer heller ikke inn i meg uten at det gjør forbanna vondt, selv med mye glidemiddel :(

Det er ikke sikkert at den er borte selv om du har ridd mye. Jeg har både turnet og ridd, men hadde likevel såpass kraftig hinne at jeg blødde endel den første gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at det ikke er jomfruhinne i det hele tatt, men åpningen. En del jenter har trangere åpning fordi den ikke ble "ferdig" før de ble født. Skjeden blir til ved sammenvoksing av to rør, og noen ganger sitter det fortsatt en streng over åpningen som mange tror er "jomfruhinnen". Det kan også skje at strengen ikke er der, men at åpningen fortsatt er trang på grunn av dette. Den kan utvide seg, men hvis det ikke fungerer så kan en gynekolog skjære i den sånn at det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...