Gjest Anjelika Skrevet 28. mars 2010 #21 Skrevet 28. mars 2010 Nå kaster ikke jeg jakken min i sølepytten for hvem som helst, handler nok mer om at jeg ikke har så mange jakker. Men man må jo få lov til å sette ting litt på spissen, tenker jeg! Jeg satt det litt på spissen selv også Poenget er at jeg har vært sammen med en beiler, faktisk var han en amerikaner. Og jeg holdt på å gå på veggen av all "kurtiseringen". Vi er ikke vant med det her i Norge. Det er ukomfortabelt at han skal betale alt, upraktisk at han skal bære alle koffertene og likevel kaste seg foran meg og åpne døra, irriterende at han skal tenne sigaretten min hver gang selv om jeg har en lighter i hånda, kjedelig at svaret på alle spørsmål er "du bestemmer, alt for deg". Man får lett inntrykk av at han er desperat og mer opptatt av å gjøre de "riktige" tingene enn at han faktisk bryr seg og har fått med seg hva du liker og hvordan du er som person. Jeg liker å bli skjemt bort altså, men det må være med omtanke. Å trekke ut stolen hver gang blir litt mekanisk, det er faktisk ganske mye mer romantisk å gjøre som kjæresten min: legge merke til at sluket i dusjen er tett og ta med Plumbo =D
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #22 Skrevet 4. juni 2010 Herregud, gutt! Du må slutte å fantasere så mye! Det du skriver over her hadde du ikke giddet 1 uke i virkeligheten engang hehe Og hvis kravet ditt er at hun ikke skal lese Se & Hør etc. - så glem det. Kvinner og menn er ikke like og kommer heller aldri til å bli De FINNES! Har aldri kjøpt meg ett SE & HØR, Ser aldri på Slikt søppel som PH eller lignende. Gir meg ingenting, bortsett fra gnagsår i hjernen over hvor ufattelig dumme og overfladiske jeg syns mennesker og verden er.'
Steinar40 Skrevet 4. juni 2010 #23 Skrevet 4. juni 2010 Er'u helt sikker på at du er kvinnemenneske da? :klø: hehe
Sæzzy Skrevet 4. juni 2010 #24 Skrevet 4. juni 2010 Nåh... du møter henne... selvsagt. Det er nok til alle. Jeg vil møte han som jeg kysser hvor tiden bare står helt stille. :rødme:
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #25 Skrevet 8. juni 2010 x303, du høres ut som drømmemannen min. Jeg er kanskje litt gammeldags, men jeg har tilpasset meg det moderne livet. Jeg venter på en som skal ta meg med storm, også... Bare synd vi aldri møtes, men det kan jo hende at vi, viss skjebnen vil det, møtes en gang ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå