Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger tenker jeg. Noen ganger tenker jeg ikke. Jeg tenker mye på nattevakt, spesielt i natt, for det er ikke en dritt å gjøre. (Dersom sjefen min skjønner jeg er meg, så har jeg gjort alt jeg skal gjøre)

Hvor er kvinnen i mitt liv? Kom jeg til å tenke, uten noen form for desperasjon, men bare en generell betraktning.

Jeg tenker noen ganger på den neste kvinnen jeg skal møte, at kanskje det kan være den rette, selvsagt finnes det ei for meg tenker jeg, men gjør det egentlig det.

Hvor er den selvstendige morsomme kvinnen, som driter en lang faen i Paradise hotell og driter i å lese Se & Hør. Jeg tror jeg noen ganger er født i feil århundre. Ikke fordi jeg er så veldig gammeldags eller uinteressert i moderne ting, og ikke fordi at jeg har noe dårlig kvinnesyn.

Men fordi jeg liker tanken på å være en "beiler", nei ikke rundbrenner. Jeg har lyst å møte denne kvinnen som tar meg med storm, som jeg kan vie min fulle og hele oppmerksomhet, som jeg kan få til å føle seg helt spesiell.

Hvor er den kvinnen som forventer at jeg skal være en gentlemann, at jeg skal åpne dører for henne, kaste jakken min over en sølepytt så hun kan gå tørrskodd over eller hun som jeg kan lage matpakke til om morgenen, med gode ord med lystige undertoner som får henne til å føle seg begjært og ettertraktet.

Jeg leter etter Kvinnen med stor K. Og en dag, en dag finner jeg henne, eller hun finner meg, kanskje spissformulert dette, men det er slik jeg tenker om saken akkurat nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike tanker gjør jeg meg også. Jeg nekter å gi opp tanken på at jeg en dag skal møte HAN. Selv om ensomheten av og til kan være skikkelig dritt, så tror jeg det er verd å vente på med et optimistisk sinn. Om jeg blir for destruktiv, så går jeg meg en tur og ser på mennesker. For det fins så mange mennesker jeg enda ikke kjenner. Der ute et sted er det en som ser meg for den jeg er. Hele meg er full av tanker, liv og ting jeg ønsker å dele med en.

Jeg kjenner godt igjen tanken om at den neste jeg treffer, han er det kanskje. Akkurat når tenker jeg - til høsten! Da møter jeg sikkert en. Slik har de siste årene gått. I mellomtiden prøver jeg å møte mennesker, men det er vanskelig å finne den perfekte kombinasjonen av vennskap og sex.

Jeg føler meg så rar, kresen og annerledes. Men jeg er kanskje ikke det. Det er godt å lese at det fins menn der ute som fremdeles håper og leter etter noe av det samme som meg. Så treffes vi kanskje en dag :)

Skrevet

Noen ganger tenker jeg. Noen ganger tenker jeg ikke. Jeg tenker mye på nattevakt, spesielt i natt, for det er ikke en dritt å gjøre. (Dersom sjefen min skjønner jeg er meg, så har jeg gjort alt jeg skal gjøre)

Hvor er kvinnen i mitt liv? Kom jeg til å tenke, uten noen form for desperasjon, men bare en generell betraktning.

Jeg tenker noen ganger på den neste kvinnen jeg skal møte, at kanskje det kan være den rette, selvsagt finnes det ei for meg tenker jeg, men gjør det egentlig det.

Hvor er den selvstendige morsomme kvinnen, som driter en lang faen i Paradise hotell og driter i å lese Se & Hør. Jeg tror jeg noen ganger er født i feil århundre. Ikke fordi jeg er så veldig gammeldags eller uinteressert i moderne ting, og ikke fordi at jeg har noe dårlig kvinnesyn.

Men fordi jeg liker tanken på å være en "beiler", nei ikke rundbrenner. Jeg har lyst å møte denne kvinnen som tar meg med storm, som jeg kan vie min fulle og hele oppmerksomhet, som jeg kan få til å føle seg helt spesiell.

Hvor er den kvinnen som forventer at jeg skal være en gentlemann, at jeg skal åpne dører for henne, kaste jakken min over en sølepytt så hun kan gå tørrskodd over eller hun som jeg kan lage matpakke til om morgenen, med gode ord med lystige undertoner som får henne til å føle seg begjært og ettertraktet.

Jeg leter etter Kvinnen med stor K. Og en dag, en dag finner jeg henne, eller hun finner meg, kanskje spissformulert dette, men det er slik jeg tenker om saken akkurat nå!

Slik tenker jeg også.Plutselig kommer tanker om jeg noen gang vil finne den rette for meg.Jeg vil også finne drømmemannen med stor M.Og han er akkurat sånn som det du skriver om deg selv :):fnise:

Tror nok de aller fleste single tenker slik innimellom.Vi får vel bare ha oss ut blandt folk og treffe andre.Og kanskje en dag finner vi hverandre.I mens får vi bare nyte tiden vi har som singel,og leve livet til det det er verdt.

Skrevet

Jeg leter etter Kvinnen med stor K.

Jeg er her!

Spøk til side; Ikke let, hun kommer til deg. :klemmer:

Skrevet

Jeg hadde droppet PH og all annen søppel tv i bytte med en sånn som deg :)

Jeg spør derfor. Hvor er disse mennene som er som deg?

Skrevet (endret)

AngeliqueW: Tror jeg presiserer at jeg ikke er på leit, jeg bare tenker, at jeg skulle likt å møte ei som ville blitt kurtisert!

Jeg jobber jo på sykehjem, å får høre alle disse historiene om før i tiden, når man ikke hadde SMS, eller ikke bare kunne ringe osv. Når man måtte snakke med kvinnen, ikke prate om Paradise Hotel, eller Norske Talenter, men om sånne viktige ting i livet. Når man måtte spørre kvinnen opp til dans på "dansen" som det het, ikke bare snøvle over henne, ta henne med hjem, feie over henne, og sende henne på dør som mange gjør nå!

Men ellers har jeg det greit altså, hehe!

Lola89: Paradise Hotel kan du nok droppe uansett :)

Endret av x303
Skrevet

Jeg hadde droppet PH og all annen søppel tv i bytte med en sånn som deg :)

Jeg spør derfor. Hvor er disse mennene som er som deg?

Signerer denne! Trodde menn som deg var en myte ;-)

Skrevet

AngeliqueW: Tror jeg presiserer at jeg ikke er på leit, jeg bare tenker, at jeg skulle likt å møte ei som ville blitt kurtisert!

Jeg jobber jo på sykehjem, å får høre alle disse historiene om før i tiden, når man ikke hadde SMS, eller ikke bare kunne ringe osv. Når man måtte snakke med kvinnen, ikke prate om Paradise Hotel, eller Norske Talenter, men om sånne viktige ting i livet. Når man måtte spørre kvinnen opp til dans på "dansen" som det het, ikke bare snøvle over henne, ta henne med hjem, feie over henne, og sende henne på dør som mange gjør nå!

Men ellers har jeg det greit altså, hehe!

Samme situasjon som meg, med andre ord. Jeg tror at jeg med tiden kommer til å treffe en som befinner seg på samme planet som meg, og at vedkommende dukker opp når jeg aller minst venter det.

Skrevet

Herregud, gutt! Du må slutte å fantasere så mye! ;)

Det du skriver over her hadde du ikke giddet 1 uke i virkeligheten engang hehe

Og hvis kravet ditt er at hun ikke skal lese Se & Hør etc. - så glem det.

Kvinner og menn er ikke like og kommer heller aldri til å bli det.

Skrevet

Jeg er her!

Spøk til side; Ikke let, hun kommer til deg. :klemmer:

Samme situasjon som meg, med andre ord. Jeg tror at jeg med tiden kommer til å treffe en som befinner seg på samme planet som meg, og at vedkommende dukker opp når jeg aller minst venter det.

Selvfølgelig kommer du til å treffe den neste (rette) når du minst venter det. Hvis du ikke er spådame ;)

Men hvis man ikke leter (altså gjør noe aktivt for det selv), så kommer den tid aldri.

Skrevet

Selvfølgelig kommer du til å treffe den neste (rette) når du minst venter det. Hvis du ikke er spådame ;)

Men hvis man ikke leter (altså gjør noe aktivt for det selv), så kommer den tid aldri.

Det er helt rett, Steinar40!

Skrevet (endret)

Og hvis kravet ditt er at hun ikke skal lese Se & Hør etc. - så glem det.

Kvinner og menn er ikke like og kommer heller aldri til å bli det.

Jo, det finnes mange kvinner som ikke leser Se&Hør og følger med på PH. Men kanskje ikke i dine kretser, men det betyr likevel ikke at det ikke finnes kvinner med andre interesser enn sladder og søppel-tv. :filer:

Men hvorfor må jeg lete? Jeg gidder faktisk ikke å bruke tid på å lete etter en mann. Jeg har annet å fylle dagene mine med. Og om det gjør at jeg ikke treffer "den rette", so be it. Det finnes viktigere ting i livet enn jakten på kjærligheten.

Endret av AngeliqueW
Skrevet

Jo, det finnes mange kvinner som ikke leser Se&Hør og følger med på PH. Men kanskje ikke i dine kretser, men det betyr likevel ikke at det ikke finnes kvinner med andre interesser enn sladder og søppel-tv. :filer:

Jada, det finnes alltid unntak. Men hvis x303 skal ha dette som et krav, så blir valgmulighetene hans veldig få.

Men hvorfor må jeg lete? Jeg gidder faktisk ikke å bruke tid på å lete etter en mann. Jeg har annet å fylle dagene mine med. Og om det gjør at jeg ikke treffer "den rette", so be it. Det finnes viktigere ting i livet enn jakten på kjærligheten.

Helt opp til deg selv å prioritere i ditt liv. Ingen som sier noe annet.

Skrevet

Jeg er kvinne, jeg leser ikke Se&Hør, jeg ser ikke ParadiseHotel!! Gjør det meg til enellerannens drømmekvinne?? Tviler :ler: Men, at det kan være to av faktorene, jepp!

Gjest Anjelika
Skrevet

Jada, det finnes alltid unntak. Men hvis x303 skal ha dette som et krav, så blir valgmulighetene hans veldig få.

Nei, de blir ikke det. Alle kvinner er ikke oppslukt av Se&Hør og Paradise Hotel, faktisk så er det ca ingen som bryr seg om det i min omgangskrets. Hva er seertall og opplagstall der egentlig, rundt 200 000? Og hvor mange kvinner finnes det i Norge?

Tar du med at Paradise Hotel er mest pop blant drittunger og at Se&Hør er stort blant pensjonister, så sitter du igjen med en ganske stor gruppe kvinner midt i mellom som ikke er spesielt oppslukt av slikt.

I tillegg er det rimelig snevert å dømme et menneske etter sånt, man kan da ha flere sider.

Forøvrig er det fint med beilere, men ikke dra den for langt da. Vi kan faktisk gå rundt sølepytter, om du hadde druknet jakken din i en dam foran meg så hadde jeg lurt på om du var riktig vel bevart.

Skrevet

Har vel i grunnen aldri dømt noen etter det, bare ytret ett ønske om at en nødvendigvis ikke bryr seg så mye om det. Når det har sagt ville jeg nok ikke avvist noensomhelst om det var noe å bygge på, bare fordi vedkommende likte Paradise Hotel eller leste SeogHør.

Har forøvrig bodd sammen med ei som hadde Paradise Hotel på skjermen, mens hun leste Se& Hør, og det var faktisk ikke grunnen til at det ble slutt, tenk!

Nå kaster ikke jeg jakken min i sølepytten for hvem som helst, handler nok mer om at jeg ikke har så mange jakker. Men man må jo få lov til å sette ting litt på spissen, tenker jeg!

Skrevet

jeg tror hun befinner seg i USA. Der er jentene og guttene mer oppdratt til denne kurtiseringen, at gutten skal åpne døren for jenta osv. Det er vi ikke her, kanskje noe med at det føles falskt og nordmenn skal være så ekte og hardbarkede og reale liksom?.

Jeg har tenkt det samme selv noen ganger dette med sjekking f.eks, men saken er at personlig så liker jeg best å sjekke opp de guttene JEG liker og finner attraktive. Vet ikke hvorfor det er sånn, om jeg er "lært opp av samfunnet" til å være sånn eller om jeg bare er sånn. Selv om jeg tror at når jentene blir eldre(kvinner) så tror jeg kanskje vi setter mer pris på kurtisering og slikt.

Men en ting jeg liker er at kjæresten bærer alle de tunge tingene, døra greier jeg da fint å åpne selv :) Kanskje det er slik rett og slett fordi vi er mer likestilte her?

Skrevet

jeg tror hun befinner seg i USA. Der er jentene og guttene mer oppdratt til denne kurtiseringen, at gutten skal åpne døren for jenta osv. Det er vi ikke her, kanskje noe med at det føles falskt og nordmenn skal være så ekte og hardbarkede og reale liksom?.

Jeg har tenkt det samme selv noen ganger dette med sjekking f.eks, men saken er at personlig så liker jeg best å sjekke opp de guttene JEG liker og finner attraktive. Vet ikke hvorfor det er sånn, om jeg er "lært opp av samfunnet" til å være sånn eller om jeg bare er sånn. Selv om jeg tror at når jentene blir eldre(kvinner) så tror jeg kanskje vi setter mer pris på kurtisering og slikt.

Men en ting jeg liker er at kjæresten bærer alle de tunge tingene, døra greier jeg da fint å åpne selv :) Kanskje det er slik rett og slett fordi vi er mer likestilte her?

Der traff du spikeren på hodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...