Gå til innhold

Tror jeg kjøpte brudesko ved en feiltagelse?


Perledrøm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes ikke de ser ut som brudesko jeg. Kunne godt brukt de til en fin kjole. :jepp: De var jo knallsøte. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å kjøpe lignende i Paris, men de presenterte de ikke som brudesko, selvom jeg og tenkte det var det, så jeg droppet kjøpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg at de er lekre med en hvit kjole til, men er litt usikker. Får bare prøve og se om noen gratulerer meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine sko! Jeg synes ikke de ser ut som typiske brudesko. Dersom du føler deg usikker kan du jo tone ned resten av antrekket når du bruker dem og ikke ha så mye annet tilbehør. Det kan bli veldig fint tror jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan overta dem altså, hvis du ikke vil ha dem :goodbye:

Ligner jo ganske mye på brudesko, men kunne fint ha brukt dem til mange andre typer finklær også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var utrolig søte :-) Synes de funker til nette sommerkjoler og jeg, synes ikke det lyser brud med mindre du styler de med en bløtkakekjole :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg synest også dei var søte. Kvite sko er jo litt sumar, så kva med å bruke dei til ein pudderrosa chiffonkjole (om du kan bruke pudderrosa så klart) eller til ein lilla litt delikat kjole? Ellers skulle dei vel gå heilt fint til all farga sateng med undantak av svart (det trur eg kan sjå litt merkeleg ut)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudesko, bare fordi de er hvite da? Neida, synes de ville passet til de fleste søte sommerkjoler, søte sko jo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...