Gå til innhold

Hoppa over 2 piller

Fremhevede innlegg

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Går på p-piller, men blei sjuk natt til lørdag. Glemte å ta pillen for fredag på fredagskvelden (like greit, den hadde vært bortkasta uansett), kasta opp i løpet av natta noen ganger. Har vært kvalm heile lørdagen, så tok ikkje p-pillen den dagen heller. I dag er det søndag, eg har misset ut på 2 piller på brettet. Hva gjør eg no? Skal eg ta pillen for i dag og fortsette som vanlig (og være forsiktig med sex den neste uka selvfølgelig), eller burde eg bare drite i resten av dette brettet og vente til eg får mensen og begynne på nytt brett da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Airi Chikako
Skrevet

Fortsett, men bruk ekstra prevensjon til og med sju dager etter at du tok den siste. Les pakningsvedlegget for sikkerhetsskyld, jeg vet jo ikke akkurat hvilke piller du går på, men det pleier å være standarden.

Gjest Ejala
Skrevet

Jeg hadde tatt for i dag, fortsatt som vanlig, og vært forsiktig med sex de kommende syv dagene.

Skrevet

Jeg hadde tatt alle de pillene jeg hadde "mistet", og fortsatt som før, for å unngå tull med syklusen. Men hvis du ikke plages av dette, kan du jo også gjøre som du sier!

Tror du bare kan velge, jeg :) Så lenge du er forsiktig uansett.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Takk for svar.

Fortsetter som normalt eg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...