Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Jeg er en jente på 27 år som har gått på Cipralex i litt over 2 år nå..vil bytte merke fordi jeg mister sexlyst, orgasmer, sprutorgasmer som jeg hadde før jeg begynte på de. Er det noen andre som har opplevd lignende og har noen andre merker enn Cipralex og anbefale? Skal prate med legen i morgen, ville bare lufte det her også..i tilfelle det var noen her som satt på god erfaring innen det samme På forhånd takk for svar
Gjest NewMonkey Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Ja, dette er visst helt normalt. Da jeg gikk på Cipralex så ble jeg kåt (sjeldent), men fikk aldri orgasme. Utrolig slitsomt! Dette gikk over etter en stund etter at jeg sluttet med Cipralex. Lurt av deg å snakke med legen din om å bytte merke
krem Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Det er vist ganske normalt ja... Jeg har byttet fra Cipralex til Wellbutrin, ikke på grunn av manglende sexlyst, men fordi jeg la på meg. Wellbutrin skal gi økt sexlyst i tillegg til å ikke føre til vektøkning. Hør med legen om du er kvalifisert til å få Wellbutrin, tror det er noe med at du må ha prøvd to andre anti-depressiva først, men er ikke sikker, siden jeg ikke har, men ser at andre sier man må det... Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå