Gjest Frustert mann Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Jeg er en mann i tredveårene som den siste tiden har slitt med å tenne seksuelt på min kone. For noen år siden hadde vi det svært godt sammen, men nå har vi fått to barn og ting føles ikke som de skal. Hun hadde en flott og smekker figur før våre barn kom, men nå er den sørgelig borte. Hun la på seg en del under svangerskapet, dette har nå forsvunnet, men jeg registrerer at hun har fått slappere hud på mage og rumpe, huden rett under navleområdet er vil jeg rett og slett definere som skrukkete. Brystene er også et kapittel for seg, hun valgte å amme begge guttene og nå er de totalt ødelagte. "Fyllet" er liksom borte, de henger lengre ned, og er i det hele tatt veldig lite opphissende å både se og ta på. Jeg føler jeg har mistet mye av den kvinnen jeg ble så opphisset av, det føles som et stort tap. Jeg tenker mye på andre kvinner, noe jeg sjelden gjorde før, og har også vært fristet til utroskap ved enkelte anledninger (men ikke tatt dette skrittet ennå). Er denne fysiske forskjellen hos min kone noe jeg kommer til å venne meg til etterhvert? Jeg savner det vi hadde før i tiden. Hva tenker andre menn om dette, følte dere det likedan? Klarte dere å holde dere unna utroskap? Jeg elsker min kone og vil ikke miste henne, men samtidig er sex svært viktig for meg. 1
Snipa Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Sorry to say.... men hvis du er så utseendefokusert, så synes jeg du like godt først som sist skal bytte ut kona di i en yngre og penere modell. Før du påfører henne komplekser for kroppen sin. 6
Henkie Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Jeg er en mann i tredveårene som den siste tiden har slitt med å tenne seksuelt på min kone. For noen år siden hadde vi det svært godt sammen, men nå har vi fått to barn og ting føles ikke som de skal. Hun hadde en flott og smekker figur før våre barn kom, men nå er den sørgelig borte. Hun la på seg en del under svangerskapet, dette har nå forsvunnet, men jeg registrerer at hun har fått slappere hud på mage og rumpe, huden rett under navleområdet er vil jeg rett og slett definere som skrukkete. Brystene er også et kapittel for seg, hun valgte å amme begge guttene og nå er de totalt ødelagte. "Fyllet" er liksom borte, de henger lengre ned, og er i det hele tatt veldig lite opphissende å både se og ta på. Jeg føler jeg har mistet mye av den kvinnen jeg ble så opphisset av, det føles som et stort tap. Jeg tenker mye på andre kvinner, noe jeg sjelden gjorde før, og har også vært fristet til utroskap ved enkelte anledninger (men ikke tatt dette skrittet ennå). Er denne fysiske forskjellen hos min kone noe jeg kommer til å venne meg til etterhvert? Jeg savner det vi hadde før i tiden. Hva tenker andre menn om dette, følte dere det likedan? Klarte dere å holde dere unna utroskap? Jeg elsker min kone og vil ikke miste henne, men samtidig er sex svært viktig for meg. Hvis det er sant som du sier - at du elsker din kone - kan jeg ikke med min beste forstand fatte at det skal ha noe å si hvor "saggy" puppene hennes er eller ikke. Sex mellom to mennesker som virkelig elsker hverandre handler ikke om stram kropp eller ikke. 14
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Fy søren. Du vet da vel at kroppen "forfaller" gjerne når man føder flere barn? Om du er så hersens utseendefokusert så skulle du aldri ha puttet de bollene i ovnen hennes. Voks opp. 11
Gjest yojo Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 Takken for å gi deg to barn... er det mulig. 1
Henkie Skrevet 21. mars 2010 #6 Skrevet 21. mars 2010 (endret) Jeg er en mann i tredveårene som den siste tiden har slitt med å tenne seksuelt på min kone. For noen år siden hadde vi det svært godt sammen, men nå har vi fått to barn og ting føles ikke som de skal. Hun hadde en flott og smekker figur før våre barn kom, men nå er den sørgelig borte. Hun la på seg en del under svangerskapet, dette har nå forsvunnet, men jeg registrerer at hun har fått slappere hud på mage og rumpe, huden rett under navleområdet er vil jeg rett og slett definere som skrukkete. Brystene er også et kapittel for seg, hun valgte å amme begge guttene og nå er de totalt ødelagte. "Fyllet" er liksom borte, de henger lengre ned, og er i det hele tatt veldig lite opphissende å både se og ta på. Jeg føler jeg har mistet mye av den kvinnen jeg ble så opphisset av, det føles som et stort tap. Jeg tenker mye på andre kvinner, noe jeg sjelden gjorde før, og har også vært fristet til utroskap ved enkelte anledninger (men ikke tatt dette skrittet ennå). Er denne fysiske forskjellen hos min kone noe jeg kommer til å venne meg til etterhvert? Jeg savner det vi hadde før i tiden. Hva tenker andre menn om dette, følte dere det likedan? Klarte dere å holde dere unna utroskap? Jeg elsker min kone og vil ikke miste henne, men samtidig er sex svært viktig for meg. dobbelpost Endret 21. mars 2010 av Henkie
Thomasine Skrevet 21. mars 2010 #7 Skrevet 21. mars 2010 Du er ikke lite frekk!!! Er du så perfekt? Håper mor til dine to barn skjønner hva slags mann hun har og kommer seg bort så fort som bare det! Selv er jeg mor til 3, kroppen er langt fra perfekt, mange kilo er fremdeles på kroppen, men mannen min er heller ikke perfekt! Og han kunne bare forsøkt seg med en holdning som din og han skulle fått høre det! Som en annen sa: GROW UP!!! Makan! Du må ha fått en dårlig oppdragelse! 5
Mercury Skrevet 21. mars 2010 #8 Skrevet 21. mars 2010 (endret) Kan ikke si meg annet enn veldig enig med de som har svart før meg. Jeg blir nesten frustert. Var en artikkel jeg leste for ikke så lenge siden om at damer er veldig "tilgivende" (i mangel på noe bedre ord) i forhold til at mannen la på seg, fikk ølvom etcetc, mens menn gjerne kan klage på kjerringa om hun har fått på seg noen kilo; var vel ikke så uvanlig at de ville bytte ut henne og... Endret 21. mars 2010 av evs 1
Gjest Frustrert mann Skrevet 21. mars 2010 #9 Skrevet 21. mars 2010 Trådstarter her. Jeg har absolutt ingen dårlig oppdragelse, og er selvsagt glad for å ha fått to sønner. Men man har da fremdeles et ansvar for å se bra ut for hverandre selv om man har fått unger? Jeg synes ikke det finnes noen unnskyldning for å la lår og rumpe være slapt og lite tennende. Hun har vært i fabelaktig form før; hvorfor skulle ikke dette være mulig fremdeles? Vi menn tenner på det vi synes er vakkert og sexy, ikke det som er korrekt fra et feministisk perspektiv. Jeg har på følelsen av at de fleste som har kommentert til nå er kvinner som selv føler seg truffet. Jeg er sikker på at det finnes mange menn som sliter med det samme som jeg, men som ikke tør å være ærlig om dette av frykt for å bli halshugd av bitre kvinner. 5
Gjest lita Skrevet 21. mars 2010 #10 Skrevet 21. mars 2010 Jeg har ikke født barn ennå, men jeg og samboeren min prøver å få barn. Eneste aberet for meg ved å få barn er kroppen min, jeg er veldig stram,lita og nett. Jeg har sagt at jeg vil ha en mamma-gave så fort jeg og barnet kommer fra sykehuset, og det er et årskort på treningssenteret. For min del er kroppen så viktig for at jeg skal føle meg vel. Strekkmerker og puppene kan man ikke "trene tilbake", men resten av kroppen _skal_ tilbake til noenlunde samme form. Om du skulle snakke med kona di om dette anbefaler jeg deg å trå veldig varsomt fram, hun har nok selv komplekser for dette. Spør henne hvordan hun liker kroppen sin etter hun har født to barn, tilby deg å betale for treningskort på et senter i nærheten og tilby deg å sitte hjemme med barna noen kvelder i uka slik at hun kan trene og føle seg bedre. Ikke fortell henne at du ikke tenner på kroppen hennes, det ødelegger bare. 1
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #11 Skrevet 21. mars 2010 Til TS - Det finnes ikke noe vakrere enn voksne damekropper som har født barn. Synd at du ikke ser det. Menn som deg fortjener ikke å ha en kone. Kanskje du burde skaffe deg en sexdokke? 7
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #12 Skrevet 21. mars 2010 Graviditet gjør noe med kroppen. Herregud, det vokser et helt nytt lite menneske inni magen, og etterpå bruker man brystene til å gi mat, næring, kos og trygghet til den lille. Det hadde vært rart om det ikke ble noen forandringer! Forresten.. det er helt vanlig at kvinner ser annerledes ut etter fødsel: http://theshapeofamother.com/ 4
tinyme Skrevet 21. mars 2010 #13 Skrevet 21. mars 2010 Trådstarter her. Jeg har absolutt ingen dårlig oppdragelse, og er selvsagt glad for å ha fått to sønner. Men man har da fremdeles et ansvar for å se bra ut for hverandre selv om man har fått unger? Jeg synes ikke det finnes noen unnskyldning for å la lår og rumpe være slapt og lite tennende. Hun har vært i fabelaktig form før; hvorfor skulle ikke dette være mulig fremdeles? Vi menn tenner på det vi synes er vakkert og sexy, ikke det som er korrekt fra et feministisk perspektiv. Jeg har på følelsen av at de fleste som har kommentert til nå er kvinner som selv føler seg truffet. Jeg er sikker på at det finnes mange menn som sliter med det samme som jeg, men som ikke tør å være ærlig om dette av frykt for å bli halshugd av bitre kvinner. Jeg håper for din skyld at du har en fint trent og flott kropp siden du sier dere har et ansvar for å se bra ut for hverandre. Når det er sagt er jeg tilbøyelig til å være ening med deg. Men det er ikke alt som er så lett å trene tilbake på plass etter et svangerskap. Lurer og litt på hvor gamle barna dine er? Når man er småbarns mor er det ikke alltid like lett å ha tid og energi til å reise på trenings senter. Da må det gjerne litt hjelp til fra mannen ved at han bidrar mer med husarbeid og barnestell. Nå vet jeg jo ikke om du allerede gjør dette selvfølgelig. Ellers ville jeg snakket forsiktig med henne om dette dersom det plager deg så mye. Jeg kan forstå deg, men det er garantert sårt for henne å høre at du ikke tenner på henne lenger. Du nevte tross alt mange ting som du syns er stygt på henne som hun ikke kan trene bra igjen. For eks brystene. Skulle hun latt være å amme så de skulle holdt seg flotte for din skyld liksom? 1
Gjest non Skrevet 21. mars 2010 #14 Skrevet 21. mars 2010 det er nestenså jeg tror innlegget til ts er troll..... men dersom det skulle være oppriktig: du har nok vært særdeles naiv når det kommer til hvordan kroppens fysikk fungerer. du bruker formuleringer som "hun valgte å amme begge to" - og snakker som om hun faktisk velger å ha slappere hud etter graviditet. jeg kan forstå aspektet med å ikke tenne på enkelte ting(jeg synes jo selv ikke at alt naturlig er vakkert), men du har jo et helt forvridd bilde av kroppens funksjoner og konsekvenser av ekstreme forandringer som jo en graviditet innebærer. for det første har hun nok valgt å amme fordi dette av mange grunner regnes for å være viktig for barna. det handler om nærhet til barnet, oppbygging av godt immunforsvar etc. hun valgte altså barnas beste fremfor ditt og ikke minst hennes eget, og det fortjener hun respekt for først og fremst. når det gjelder slapp hud, så har dette ingenting med dtramhet å gjøre. hudstrukturen kan sjelden komme tilbake til før-fødselmodus, og det vil ikke hjelpe om hun så tilbringer hver dag på treningssenter. hvordan har du forresten tenkt at hun skal få kroppen sin tilbake? skal hun bruke ettermiddagene på trening mens du er hjemme med barna? er du villig til det? eller hadde du tenkt at hun bare magisk skal få tilbake den gamle kroppen igjen? at du ikke tenner på det kan du forsåvidt ingenting for - men du har en elendig holdning til din kone, og legger nærmesy skylda på henne for at naturen fungerer som den gjør. hva hadde du trodd når dere planla barn? at ingenting skulle forandre seg? vel, du får være utro da - men bare pass på at det er med noen som ikke har født barn og at de tilbringer timesvis på treningssenter fremfor å ha et innholdsrikt liv. selv har jeg ikke født barn, og bruker godt med tid på treningssenter, men kroppen min er da ikke noen gudommelig oase den heller. kanskje du har en perfekt kropp selv(tipper igrunnen det ikke stemmer), men du har iallefall et godt stykke arbeid igjen med personligheten din..... 5
Cuckold Skrevet 21. mars 2010 #15 Skrevet 21. mars 2010 Jeg er en mann i tredveårene som den siste tiden har slitt med å tenne seksuelt på min kone. For noen år siden hadde vi det svært godt sammen, men nå har vi fått to barn og ting føles ikke som de skal. Hun hadde en flott og smekker figur før våre barn kom, men nå er den sørgelig borte. Hun la på seg en del under svangerskapet, dette har nå forsvunnet, men jeg registrerer at hun har fått slappere hud på mage og rumpe, huden rett under navleområdet er vil jeg rett og slett definere som skrukkete. Brystene er også et kapittel for seg, hun valgte å amme begge guttene og nå er de totalt ødelagte. "Fyllet" er liksom borte, de henger lengre ned, og er i det hele tatt veldig lite opphissende å både se og ta på. Jeg føler jeg har mistet mye av den kvinnen jeg ble så opphisset av, det føles som et stort tap. Jeg tenker mye på andre kvinner, noe jeg sjelden gjorde før, og har også vært fristet til utroskap ved enkelte anledninger (men ikke tatt dette skrittet ennå). Er denne fysiske forskjellen hos min kone noe jeg kommer til å venne meg til etterhvert? Jeg savner det vi hadde før i tiden. Hva tenker andre menn om dette, følte dere det likedan? Klarte dere å holde dere unna utroskap? Jeg elsker min kone og vil ikke miste henne, men samtidig er sex svært viktig for meg. Takken for å gi deg to barn... er det mulig. Trådstarter her. Jeg har absolutt ingen dårlig oppdragelse, og er selvsagt glad for å ha fått to sønner. Men man har da fremdeles et ansvar for å se bra ut for hverandre selv om man har fått unger? Jeg synes ikke det finnes noen unnskyldning for å la lår og rumpe være slapt og lite tennende. Hun har vært i fabelaktig form før; hvorfor skulle ikke dette være mulig fremdeles? Vi menn tenner på det vi synes er vakkert og sexy, ikke det som er korrekt fra et feministisk perspektiv. Jeg har på følelsen av at de fleste som har kommentert til nå er kvinner som selv føler seg truffet. Jeg er sikker på at det finnes mange menn som sliter med det samme som jeg, men som ikke tør å være ærlig om dette av frykt for å bli halshugd av bitre kvinner. Synes du bør skille mellom det å la kroppen forfalle av latskap og de endringer som skjer som følge av at hun har født dine barn. Det er jo ingen tvil om at kvinner merkes mer av å få barn enn menn. Så når en kvinne faktisk har båret frem dine barn synes jeg du bør være svært forsiktig med å jamre deg over de merker dette har satt. Prøv å få henne med på aktiviteter som kan få bort overskuddsfett, men la ikke minnet om den kroppen hun hadde før hun fødte dine barn stå i veien for den kvinnen hun er i dag. 10
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #16 Skrevet 21. mars 2010 Synes du bør skille mellom det å la kroppen forfalle av latskap og de endringer som skjer som følge av at hun har født dine barn. Det er jo ingen tvil om at kvinner merkes mer av å få barn enn menn. Så når en kvinne faktisk har båret frem dine barn synes jeg du bør være svært forsiktig med å jamre deg over de merker dette har satt. Prøv å få henne med på aktiviteter som kan få bort overskuddsfett, men la ikke minnet om den kroppen hun hadde før hun fødte dine barn stå i veien for den kvinnen hun er i dag. Synes det er morsomt at menn faktisk ikke klarer å sette pris på en kvinnes kropp uansett hvordan den ser ut, jeg. Spesielt med tanke på all den skjønnhet den utstråler og alt det den faktisk går igjennom. Dessuten, 99% av alle menn er virkelig ingen Calvin Klein modeller. Dere burde vært takknemlige for at dama er sunn nok til å ha klart å gi dere barn. Makan til patetiske guttunger. 4
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #17 Skrevet 21. mars 2010 Vel, Den mengden tid du mener skal til av fysisk trening for at hun skal få tilbake kroppen sin, den mengden tid burde du også bruke til mental trening for å skjønne hva du egentlig sitter og sier. Det er hodet ditt som har forfalt!! 2
Cuckold Skrevet 21. mars 2010 #18 Skrevet 21. mars 2010 Synes du bør skille mellom det å la kroppen forfalle av latskap og de endringer som skjer som følge av at hun har født dine barn. Det er jo ingen tvil om at kvinner merkes mer av å få barn enn menn. Så når en kvinne faktisk har båret frem dine barn synes jeg du bør være svært forsiktig med å jamre deg over de merker dette har satt. Prøv å få henne med på aktiviteter som kan få bort overskuddsfett, men la ikke minnet om den kroppen hun hadde før hun fødte dine barn stå i veien for den kvinnen hun er i dag. Synes det er morsomt at menn faktisk ikke klarer å sette pris på en kvinnes kropp uansett hvordan den ser ut, jeg. Spesielt med tanke på all den skjønnhet den utstråler og alt det den faktisk går igjennom. Dessuten, 99% av alle menn er virkelig ingen Calvin Klein modeller. Dere burde vært takknemlige for at dama er sunn nok til å ha klart å gi dere barn. Makan til patetiske guttunger. Jeg er ikke enig i at det er rart at menn bryr seg om kvinnens kropp. Dette er da heller ikke noe spesielt for menn. Jeg har lest nok av tråder her på KG der kvinner snakker om hvor merkelig det er at menn med måne og ølvom virkelig prøver seg på dem. Jeg vet om menn som har fin personlighet, men som er bleikfeite og dvaske og som sliter med å få seg dame. Det vil jeg ikke kritisere damene for. Skal man ha en fremtid sammen bør det tross alt være en viss fysisk tiltrekning. Men jeg synes det er noe helt annet å beklage seg over de merkene en kvinne får av å ha født ditt barn. Det er som å beklage seg over at foreldrene dine har dårlig råd etter at de har tatt opp lån og betalt en formue for å gi deg svinedyr medisinsk behandling slik at sykdommen du led av som liten ble kurert. Det hadde vært noe annet om de hadde dårlig råd fordi de sløste bort pengene på fjas eller drakk dem opp i stedet for å gi deg en ordentlig oppvekst. 5
Gemini70 Skrevet 21. mars 2010 #19 Skrevet 21. mars 2010 Er det virkelig mulig???? Kanskje du rett og slett skulle forlate henne? Du fortjener henne ikke....Tror faktisk for ditt vedkommende at gresset ikke vil være noe grønnere der ute. Hun har gitt deg det kjæreste du har, to barn.... Kroppen går jo igjennom store forandrandringer både psykisk og fysisk etter graviditeter.... Er ikke mulig å forandre på det. Er du forresten så sikker på at hun tenner på deg da??? 2
Kosemose Skrevet 21. mars 2010 #20 Skrevet 21. mars 2010 Man styrer vel ikke hva/hvem man tenner på, men jeg stusser over at du sier at du elsker henne samtidig som du ikke tenner på henne. Jeg trodde de to tingene hang sammen? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå