Madeleineee Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Hei! Nå håper jeg at det er noen som kan noe om dette , som kan svare meg. Jeg skulle gjerne kjøpt noe på eBay, og har derfor opprettet en ebay konto og en paypal konto. Jeg har ikke Visa kort, men moren min har, men hun vil absolutt ikke (!!) legge igjen noe kortnummer på internett (selv om jeg har prøvd å overtale henne om at det er trygt, for det er jo det når man bruker paypal). Men hun har sagt seg villig til å handle på ebay, hvis vi kan ''overføre/sende'' penger fra hennes Visa konto til paypal-kontoen, så vi har et visst pengebeløp på den kontoen. Spørsmålet mitt til dere er - Hvordan gjør jeg dette? Jeg har forstått at dette er en mer ''kronglete'' vei enn å betale ''direkte'' med Visa kortet, men det vil hun altså ikke. Og hvordan får jeg pengebeløpet til amerikanske dollar? Takk til dere som tar seg tid til å lese innlegget og svare, jeg setter stor pris på det
TanteBrun Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Dety er så enkelt å handle med Palpal 'atte', enklere enn å handle med Visa direkte. Jeg har gjort det mye, over en lav sko, egentlig... Det du gjør på Paypal er å velge legg til kort på profilsiden og registrere Visakortet der. Må vel kanskje bekreftes/godkjennes via mail først, husker ikke helt, men deretter er det bare å kjøre på. Før over ønsket beløp og begynn så å handle. Jeg fører jevnlig over penger (auto.trekk)til Paypal og betaler ting med ett tastetrykk. Kjempefornøyd. For å velge valuta er det noe som heter "valutakonverter" på oversiktssiden. Enjoy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå