Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er i ferd med å gi opp, jeg har slitt med maten i 10 år og i det siste blir det bare verre.

Jeg vil helst ikke spise. Men til frokost i dag klarte jeg å spise 750 kcal på et blunk. Jeg har vært syk (kraftig forkjølelse) en uke og har ikke fått trent, da blir det bare verre.

Jeg får mye hjelp. Men jeg føler meg bare så maktesløs, uansett hva jeg gjør så blir det feil. Hvordan blir man fornøyd med seg selv, hvordan kan man slutte å hate kroppen man er i?

Hvordan kan man bli venner med maten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei,

denne tråden vil nok bli stengt, men jeg har allikevel lyst til å si til deg at det går an å bli venner med både kroppen sin og maten.

Siden du har slitt så lenge med denne problematikken, er det nok ekstra vanskelig å komme seg ut av det på egenhånd. Søk hjelp; det er hjelpere i systemet som er veldig flinke, og som kan gå veien sammen med deg.

Ikke gi opp!

:)

Endret av yoga
Skrevet

Kjære miss_stjerne

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite om det ligger god kompetanse bak svarene som gies.

Jeg vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien.

Vennlig hilsen

SportyShorty, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...