Gjest tussy Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Jeg trenger en reisetrille med følgende kriterier: - Den må ha lang rygg (barnet mitt er 85 cm) - Ryggen må kunne legges (så godt som) helt ned i sovestilling - Den må være komfortabel for barnet og grei å trille. - Ikke være for stor og tung - Helst med små hjul Jeg har sett på mange forskjellige, men blir ikke helt klok på dette. Har prøvd et par forskjellige (Carena Easy, Gracco Mirage++) men opplever at mange av de har altfor kort rygg! Har sett litt på Maclaren, men synes de ser litt harde ut? Har også sett litt på Teutonia Solano, som jeg liker utseende til + at den ser god ut for barnet. Har derimot lest både-og erfaringer med denne. Noen sier den er lang og kan brukes lenge, andre sier den har kort rygg. Tar veldig gjerne imot tips og/eller erfaringer!
Lovebird Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Jeg har MacLaren Quest (tror jeg det var) til min datter. Hun er ca 90 cm nå,og har god plass i trilla. Synes ikke den er hard, ryggen kan legges så og si helt ned (hun sover godt de få gangene det har vært nødvendig å sove i den). Og ikke minst...den er kjempegod å trille!
Gjest ts Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Jeg har MacLaren Quest (tror jeg det var) til min datter. Hun er ca 90 cm nå,og har god plass i trilla. Synes ikke den er hard, ryggen kan legges så og si helt ned (hun sover godt de få gangene det har vært nødvendig å sove i den). Og ikke minst...den er kjempegod å trille! Takk for svar. Jeg søkte på den nå, og ser at den kun er opp til 15 kg? Sønnen min veier 13.5 så da blir det liten tid på å vokse i den allikevel. Har sett på andre typer maclaren også, men synes de er ganske dyre! :/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå