Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Har gått på cerazette i 4 mnd nå og har ikke hatt mensen mens jeg har gått på de sluttet med pillene for 2 uker siden, har enda ikke fått mensen, er det normalt?
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Har gått på cerazette i 4 mnd nå og har ikke hatt mensen mens jeg har gått på de sluttet med pillene for 2 uker siden, har enda ikke fått mensen, er det normalt? Jeg sluttet på cerazette etter å ha gått på det i over et år, og det tok meg ca en måned før jeg fikk mensen. Er ingen lege men tror jeg hadde ventet en liten stund til før jeg hadde blitt bekymret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå