Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var på fest i går, og drakk. Så hadde jeg egentlig hodepine når jeg begynte å drikke i dag (lørdag). Begynte i 10 tida, og sluttet i 2 tida. Nå føler jeg at jeg kommer til å spy i løpet av natta.

Har du noen tips om hvordan jeg kan unngå hangover?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikke mindre...

Gjest Nuppa_
Skrevet

For mange hjelper det å ta en eller to allergitabletter før de begynner å drikke, også er det viktig å spise før man legger seg etter en natt på byn!

Skrevet (endret)

Skriver under på tipset om allergitabletter; jeg merker at jeg ikke får så lett vondt i hodet da. Men de må som Nuppa_ sier tas før man drikker. Og det er selvsagt ikke noe mirakelmiddel. :) Det viktigste er å stoppe i tide.

Endret av Virvel
Gjest AnonymBruker
Skrevet

For min del er oppskriften:

- Frisk luft før jeg legger meg (altså GÅ hjem fra byen hvis man har mulighet)

- Masse vann og/eller saft (greit med litt næring)

- Litt mat før jeg legger meg

- Masse søvn (bruk ørepropper og øyemaske)

Gjest gjest
Skrevet

Drikk mindre alkohol, drikk vann, husk å spise. Vil ikke anbefale allergitabeletter. Når fyll er så viktig for deg at du hiver innpå legemidler for å takle dagen derpå bør man tenke seg litt om.

Skrevet

For mange hjelper det å ta en eller to allergitabletter før de begynner å drikke, også er det viktig å spise før man legger seg etter en natt på byn!

Det hjelper ikke å spise etter at man har drukket, alkoholen er jo allerede tatt opp av kroppen.

Skrevet

Drikke mindre...

Dette er vel det åpenbare svaret, og det eneste som garantert virker.

Skrevet

Egg skal visst inneholde noe som hjelper på fyllesyke. Husker ikke hva...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper ikke å spise etter at man har drukket, alkoholen er jo allerede tatt opp av kroppen.

Det er sant, men for min del hjelper det å spise litt på kvalmen dagen derpå..

Gjest Nuppa_
Skrevet

Det hjelper ikke å spise etter at man har drukket, alkoholen er jo allerede tatt opp av kroppen.

Jeg blir iallefall ikke dårlig hvis jeg spiser når jeg kommer hjem. Det blir jeg hvis jeg går rett og legger meg.

Gjest Mahareth
Skrevet

Nok vann.

Ikke drikk på tom mage.

Stopp i tide.

Sov nok.

Frisk luft.

Fysisk aktivitet, gjerne å gå hjem fra byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...