Gå til innhold

Tights-tips?


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

I dag har jeg prøvd mine første tights... :sjenert:

OK, jeg er ingen tights-og-tunika-type. Men så har jeg kjøpt noen kjoler som jeg kanskje burde ha tights under. Er alle tights så trange at de nesten ikke er mulige å få på seg? Finnes det ikke superelastiske tights, eller må man bruke strømpebukse da?

Skikkelig dumt spørsmål, men jeg er litt rådvill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen tights som er superstramme, mine er elastiske og behagelige. Hvordan tights er det du har prøvd? Jeg har helt vanlig svart fra cubus, og kan ikke si at jeg synes den er trang. Har både hofter og rumpe også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

bomullstights er akkuratt som vanlige strømpebukser ;) høres litt ut som du kanskje har fått tak i en som er av "dongeristoff" ? har en av de selv og den er helt klart strammere enn de andre i bomull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har noen deilige og elastiske bommullstights fra indiska som jeg elsker. Under kjole bruker jeg bare disse (de kan bli litt gjennomsiktig på baken), mens under kortere tunika eller sammen med lengre gensre bruker jeg de sammen med sorte ullstrømpebukser fra H&M. Da er de varmere og ikke antydning til gjennomsiktig. Elsker de! Gode å gå i, billig (149), elaatisk og god kvalitet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har ingen tights som er superstramme, mine er elastiske og behagelige. Hvordan tights er det du har prøvd? Jeg har helt vanlig svart fra cubus, og kan ikke si at jeg synes den er trang. Har både hofter og rumpe også :)

bomullstights er akkuratt som vanlige strømpebukser ;) høres litt ut som du kanskje har fått tak i en som er av "dongeristoff" ? har en av de selv og den er helt klart strammere enn de andre i bomull :)

Jeg prøvde noen på BikBok, de hadde sånn dongeri-look, men jeg prøvde også en svart som virket helt vanlig. Ble litt overrasket over hvor stramme de var, fikk de knapt over leggen (og jeg har ikke store legger). Ekstremt trange nederst.

Jeg hadde sett for meg at tights var superbehagelig, så jeg ble litt skuffet. Men nå øyner jeg håp likevel!

Men unnskyld at jeg spør - hvis bomullstights er akkurat som vanlige strømpebukser, hvorfor finnes de da? Hvorfor bruker man ikke bare strømpebukser da? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

jeg kan ikke snakke for andre, men jeg liker bedre å ha sokker på. synes det blir plagsomt med strømpebukse siden de sklir ned og da "av" foten ofte :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du var på bikbok, så skjønner jeg godt at det var trangt. Spør du meg, så selger bikbok klær for de som er under 14 år eller de som er supertynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Da fortsetter jeg med pinlige spørsmål - hva er forskjellen på tights, leggings, treggings?

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...