Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Noen her som har hatt psykose og blitt helt frisk av det? Hvordan er prognosene ved psykose? Hadde selv en psykose for 2 år siden og skal nå slutt på abilify. Er i full jobb og alt går kjempebra, men er spent på hvordan det vil gå å slutte på medisinen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Kjenner ei som ble lagt inn med akutt psykose. Hun ble på psyk i nesten 2 mnd. Det er 15 år siden. Aldri hatt tilbakefall og hun gikk heller ikke på medisiner etterpå. Skulle gått på ganske høye doser litium.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå