Gå til innhold

6,5 timer på Schiphol


Frøken Helene

Anbefalte innlegg

Har altså 6, 5 timer å slå ihjel på Schiphol. Kommer vi til å kjede livet av oss (vi liker både shopping, øl og nettkafé) eller bør vi ta en tur inn til Amsterdam? Er litt usikker på om det bare blir stress av å dra innover til sentrum. Vi får sjekket inn all bagasje i Bergen, så det eneste vi må gjennom blir sikkerhetskontrollen. Vi skal imidlertid fly til Bangkok, og da er det vel som regel krav om tidlig oppmøte (eller gjelder det bare innsjekk?)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shoppe kan du gjøre billigere på flyplassen. Øl får du også. 6 timer+ på Schiphol til BKK, been there. Aldri mer. Jeg ville synes at det blir for mye pes å dra til Amster. Du bør beregne god tid, da sikkerhetskontrollen på denne flyplassen kan ta tid. Det er også langt å gå til gate. God tur til BKK. Jeg tar turen i juni, men får kun 2 timer på Schiphol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Tror vi dropper Amsterdam. Flyet vårt går 06.10 fra Bergen også, så er sikkert rimelig slitne. Vi drar forresten i juni vi også, 28. God tur til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare 15 min til amsterdam, og det er oppbevaringsbokser og alt man trenger på schiphol. Jeg hadde tatt meg en tur hvis dere ikke er altfor slitne =) Det går tog hele tiden til og fra schiphol - amsterdam, og shoppingen i amsterdam er rett utenfor togstasjonen når man kommer ut i byen. Kan bare tusle rundt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare 15 min til amsterdam, og det er oppbevaringsbokser og alt man trenger på schiphol. Jeg hadde tatt meg en tur hvis dere ikke er altfor slitne =) Det går tog hele tiden til og fra schiphol - amsterdam, og shoppingen i amsterdam er rett utenfor togstasjonen når man kommer ut i byen. Kan bare tusle rundt!

støtter denne..

Shoppingmulighetene er veldig gode rett i nærheten av togbanestasjonen, og det går tog til flyplassen veldig ofte!

Kjedelig å sitte på flyplassen hele dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg ville nok synes Schiphol var kjedelig i 6 timer. Det går jo an å finne en café eller pub i Amsterdam å sette seg på? Eller et pannekakehus? Man må jo ikke shoppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...